וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות אחרונה לצחוק על פרסים קמצנים

חבר הכנסת מיכאל בן ארי מציע לשלוח ל-5 שנים בפנים את כל מי שיספר בדיחה עדתית. וואלה! חדשות נותנת לכם הזדמנות פז לשחרר את כל הדאחקות שלכם על כל עדות ישראל בטוקבקים, לפני שתגיע משטרת המחשבות

חבר הכנסת מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) מצא את הסיבה למצוקת העם היהודי בארץ ישראל. בן ארי דורש בהצעת חוק חדשה לאסור על אמירות או בדיחות שלועגות על בסיס דת או עדה. בפעם הבאה שתצחקו או תלעגו למרוקאים, רוסים, מתנחלים או חרדים, אתם צפויים לחמש שנות מאסר בפועל.

וואלה! חדשות שמחה להעניק לכם הגולשים הזדמנות כמעט אחרונה לספר בטוקבקים את הבדיחות העדתיות המעליבות ביותר, לפני שחבר הכנסת בן ארי ישליך אתכם לבית הסוהר בגלל בדיחה על רומנים. אנחנו מאמינים בדוגמא אישית ולכן נהיה ראשונים בתור לכלא:

- איך קוראים לקוביית קרח עם חור באמצע?

- פולניה.

בן ארי: "אני פרסי ומוכן לשמוע בדיחה טובה על חשבוני"

תגובתו של ח"כ מיכאל בן ארי: "שלום אסייג ואדיר מילר יכולים לישון בשקט, החוק לא יקפח את פרנסתם. החוק לא יחול על בדיחות השינוי שעשינו מטרתו להעניק מעמד שווה לערבים גם עבור קבוצות ומגזרים כגון החרדים, המתנחלים יוצאי חבר העמים וצפון אפריקה. רק אמירה שמטרתה ביזוי והשפלה ולעורר מדנים תוגדר כגזענות. במדינת ישראל אסור להפלות בין מגזרים. אני עצמי יוצא יהדות פרס ומוכן לשמוע בדיחה טובה על חשבוני בכל יום"

קדימה, תתחילו לשלוח בדיחות, לפני שיהיה מאוחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully