וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 שנות מאסר נגזרו על "האם המתעללת" מי-ם

גלעד גרוסמן

2.5.2010 / 14:17

בית המשפט גזר חמש שנות מאסר על אימם של הילדים בהם התעלל לכאורה אליאור חן. היא הורשעה בהסדר טיעון במסגרתו הודתה שלא מנעה את ההתעללות, ואף העידה במשפטו של חן

גדעון צנטנר

(צילום:גדעון צנטנר; עריכה:גדי וינסטוק; קריינות:רועי כ"ץ)

בית המשפט המחוזי בירושלים גזר היום (ראשון) חמש שנות מאסר על "האם המתעללת" מירושלים, אמם של הילדים בהם התעלל לכאורה אליאור חן. האם הורשעה במסגרת הסדר טיעון בדרך מחדל, בכך שלא מנעה מחן ואנשיו לפגוע בילדיה.

נשיא בית המשפט המחוזי בירושלים, השופט צבי סגל, קבע בפסק הדין כי האם הפקירה את ילדיה בידי חן ועושי דברו כאילו שהייתה מכושפת, נטולת כושר שיפוט ואבחנה. "המעשים שנעשו בילדיה מבטאים אובדן צלם אנוש ואי אפשר להבין כיצד נתנה להם יד בהמנעותה ממעשה".

לפני שנתיים הוגש נגד האם כתב אישום חמור, שבו הואשמה בהתעללות קשה בשמונת בילדיה. בין השאר, היא הואשמה שבמסגרת "תיקון" שביצעה בילדים, כדי להוציא מהם "שדים ומזיקים", היא טלטלה אותם, הכתה אותם, כפתה אותם שרפה את איבריהם והאכילה אותם בצואה.

לפי כשנה חתמה האם על הסדר טיעון עם הפרקליטות, בו הודתה שלא מנעה את ההתעללות בילדיה, והצדדים הסכימו על חמש שנות מאסר. במסגרת ההסדר היא גם התחייבה להעיד במשפטו של חן, הנאשם בהתעללות בילדים.

בחודש שעבר אמרה האם כי חן הוליך אותה שולל. "אין די מילים בעולם שיספיקו לתאר ולבטא את גודל הכאב, הצער והחרדה שיש בליבי על כל מה שעברתי והעברתי את ילדיי", אמרה בבית המשפט. "לצערי הרב, בטיפשותי, בתמימותי ובעיוורוני הולכתי שולל אחרי הסדיסט הזה, שסיפר שילדיי חולים", הוסיפה.

בחקירתה במשטרה אמרה כי האמינה שהסבל והייסורים שעברו ילדיה יסייעו להם רוחנית. "חשבתי שכך אני אהיה יותר צדיקה והשם ישמח", אמרה לחוקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully