וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטיה לויצקי נכשלה בבדיקת סמים

24.3.2010 / 16:37

ממצאים חריגים נמצאו אצל כדורסלנית רמת השרון ונבחרת ישראל, ביום חמישי יבוצע לה שימוע. רמה"ש: "אנחנו כולנו בשוק"

אירוע חריג ולא נעים נרשם לאחרונה כאשר שחקנית אלקטרה רמת השרון ונבחרת ישראל, קטיה לויצקי, נכשלה בבדיקת סמים שגרתית שנערכה לה במסגרת הבדיקות שעורך איגוד הכדורסל, מה שעשוי להביא לעונש כבד על הכדורסלנית בת ה-24, שהצעידה את קבוצתה לגמר פלייאוף הנשים ואמורה לשחק נגד מכבי אשדוד בסדרה שתחל ביום חמישי.

סנטרית נבחרת ישראל הגיעה העונה לרמת השרון, אחרי ששיחקה בעונה שעברה באליצור רמלה ובבנות השרון, כשתחנה נוספת בקריירה שלה הייתה הפועל תל אביב. לויצקי כשלה בבדיקת סמים שנערכה לה לאחר משחק בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד אליצור חולון, ועל פי החוק היא תעבור שימוע ביום חמישי ותנסה להסביר את הממצאים החריגים בפני איגוד הכדורסל.

מאיגוד הכדורסל נמסר בתגובה: "לאיגוד הכדורסל הגיע היום דו"ח הוועדה למניעת שימוש בחומרים אסורים בספורט. על פי הדו"ח שנשלח על ידי יושב ראש הוועדה , ד"ר ג'קי אשרוב, ביום 16 לפברואר 2010, נבדקה שחקנית אלקטרה רמת השרון, קטיה לויצקי, לאחר משחק קבוצתה מול אליצור חולון במסגרת רבע גמר הפלייאוף בליגת העל נשים. על פי הדו"ח נמצא בבדיקת השחקנית חומר האסור בשימוש. על פי תקנון הוועדה הבינלאומית יבוצע מחר שימוע לשחקנית ולאחריו יחליט היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד רונן ויינברג, על המשך הטיפול המשמעתי שיטפל איגוד הכדורסל בנושא זה בכפוף לתקנון WADA".

מנכ"לית רמת השרון, דורית קרן צבי, מסרה בתגובה לוואלה! ספורט: "אנחנו כולנו בשוק, התוצאות הגיעו רק היום. קטיה כמובן מכחישה את הכל. זה לא הגיוני בעליל שיש מצב כזה. אנחנו מחכים כולנו לתוצאות הבדיקה השנייה".

הזזת הקשת לשלוש: רק בליגת העל

הנהלת האיגוד דנה היום בסימון מגרשים לעונת 2010/2011. יו'שב ראש האיגוד, שי שני, מסר כי על פי בקשתו, דנה פיב"א פעם נוספת בנושא הסימונים החדשים והזזת הקשת לשלוש, שייכנסו לתוקף לאחר אליפות העולם בטורקיה. הנהלת האיגוד החליטה כי התקנות בדבר שינוי בסימון המגרשים יחול בשלב זה רק בתחרויות בינלאומיות רשמיות ועל כן הוחלט כי בעונת 2010/2011 שינוי הסימון יחול רק בליגת העל גברים.

בהמשך יתקיים דיון לגבי ליגת העל נשים, כשבכל שאר הליגות לא ישונו הסימונים בעונה הקרובה. יש לציין כי ההחלטה המקורית של פיב"א הייתה מטילה הוצאה כספית ניכרת על האגודות, הוצאה שנמנעה מהן בשל החלטת הנהלת איגוד הכדורסל.

בלי קשר, הנהלת איגוד הכדורסל אישרה את המלצת מנהלת ליגת העל, לפיה תקנון המשמעת בליגת העל ישונה כך שלא תחול הרחקה אוטומטית לשחקן בליגת העל, כי אם יושת על השחקן קנס כספי. במקרה של עבירה המחייבת הרחקה בפעם השנייה במהלך אותה העונה, יושת על השחקן כפל קנס והעמדה לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully