וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין משטרה נחקר בחשד שתקף מינית שוטרות

איילה חננאל

21.3.2010 / 16:12

הקצין, ממחוז מרכז של המשטרה, נחקר ביחידה לחקירות שוטרים, בעקבות תלונה שהגישה נגדו שוטרת המשרתת תחת פיקודו. הוא מכחיש את המיוחס לו

קצין משטרה ממחוז מרכז נחקר הבוקר (ראשון) במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שתקף מינית שוטרות המשרתות תחת פיקודו. אחת השוטרות הגישה תלונה נגדו, בה טענה כי לפני מספר שבועות הוא ביצע בה מעשים מגונים, בעת שהסיע אותה ברכבו. עם זאת, במחלקה לחקירות שוטרים חושדים שהוא גם ניסה לתקוף אותה מינית.

הקצין טען בחקירתו שהשוטרת מעלילה נגדו, ובינתיים שוחרר בערבות והורחק מיחידתו. שוטרי המחלקה לחקירות שוטרים מתכוונים לערוך עימות בין השניים.

בשבוע שעבר עוכב לחקירה קצין סיור ממרחב איילון במשטרה בחשד שהתקין מצלמה נסתרת בתאי הלבשה של שוטרות. במח"ש חושדים כי המצלמות שהוצבו בחדר הכושר בתחנה שבה משרת השוטר, תיעדו את השוטרות בעת שהחליפו בגדים. בתום החקירה הוא שוחרר למעצר בית.

זה השוטר השלישי ממרחב איילון שנחקר בשנה החולפת בחשד לעבירות מין. בימים אלה שוקלת הפרקליטות אם להגיש כתב אישום נגד שוטר אחר במרחב שנחקר בחשד לעבירות מין וטוהר המידות. לפי גורמים במח"ש, עובדת זרה שמועסקת במכון ליווי, הבינה שאם לא תיענה לדרישתו לקיים עמה יחסי מין, יפעל השוטר לגירושה מהארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully