וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיסול בדובאי: צווי מעצר נגד עוד 16 חשודים

האינטרפול הצטרף באופן רשמי לחקירת חיסולו של בכיר חמאס מחמוד אל-מחוח. ארגון השיטור הבינלאומי הוצי צווי מעצר ל-16 חשודים נוספים, פרט לחוליית החיסול עצמה שמנתה 11 חברים

ארגון השיטור הבינלאומי "אינטרפול" הוסיף היום (שני) 16 חשודים לרשימת המבוקשים בהתנקשות בבכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי. בכך עלה ל-27 מספר המבוקשים. נגד ה-16 הוצאו צווי מעצר מסוג "פרסום אדום", שמאפשרים לפרסם ברחבי העולם את פרטי החשודים וכוללים בקשה למעצרם ולהסגרתם.

בהודעה שפורסמה באתר האינטרפול נכתב כי ההחלטה התקבלה בעקבות בקשה מהרשויות באיחוד האמירויות. תמונות פניהם של 16 החשודים הנוספים עודכנו באתר ארגון השיטור הבינלאומי, שבו מפורטות העבירות המיוחסות להם.

עם פרסום רשימת המבוקשים הנוספים הודיע האינטרפול על הצטרפותו הרשמית לחקירת חיסולו של אל-מבחוח. הצטרפות ארגון השיטור הבינלאומי לחקירה נובעת מחשיפותיה של משטרת דובאי בדבר קנה המידה הבינלאומי הרחב של פעולת החיסול.

האינטרפול פרסם לפני כשלושה שבועות את רשימת המבוקשים הרשמית של הארגון וכבר אז נכללו בה 11 חשודים בחיסול אל- מבחוח בדובאי. הפרסום הגיע יומיים לאחר שמשטרת דובאי הגישה בקשה רשמית להוצאת צווי מעצר נגד החשודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully