וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלונן נגד הרב אלון: "אני מרחם עליו"

ארגון ההומואים הדתיים "חברותא", קיים שיחה עם אחד הצעירים שטוענים כי הוטרדו מינית בידי הרב מוטי אלון. "עדיין קשה לי להגדיר או להבין שהייתי קורבן, מטרתי למנוע מקרים דומים בעתיד"

אחד הצעירים שטוענים כי הפכו לכאורה קורבן להטרדה מינית של הרב מוטי אלון, תיאר הערב (שלישי) בפני אתר האינטרנט של ארגון "חברותא", מדוע בחר שלא להתלונן במשטרה נגד הרב ומדוע החליט לגולל את טענותיו מעל דפי העיתון.

ארגון "חברותא" הוקם על ידי הומואים דתיים, בוגרי ישיבות הסדר ומכינות קדם צבאיות. הארגון כולל אתר אינטרנט המתעדכן על בסיס שבועי, וכן פעילויות ומפגשים חודשיים.

"החלטתי שכן להתראיין ולספר את הסיפור שלי, כי אני רואה בכך שליחות ציבורית", אמר היום הבחור בניסיון להסביר את חשיפת סיפורו בעיתון "ידיעות אחרונות". לדבריו, "אני לא רוצה להרע לרב אלון, אלא להיטיב לו".

הצעיר בן ה-29, שהמעשים עליהם סיפר ארעו לדבריו לפני עשור, הוסיף כי "אני לא כועס על הרב ועל מה שעשה לי. אני גם לא מרגיש שנפגעתי ממנו. עדיין קשה לי להגדיר או להבין שהייתי 'קורבן'. אני לא כועס, אבל מרחם. מרחם על הרב ועל המצב אליו הידרדר".

למנוע הישנות מקרים אלה ולהציל אחרים

בדבריו ניסה הצעיר להסביר ולמנות את הגורמים שהניעו אותו לצאת עם סיפור ההטרדה לתקשורת ולחשוף את הפרטים על הרב המכובד. לטענתו, מטרתו היא "למנוע הישנות מקרים כאלה בעתיד ולהציל אחרים, להבהיר לאנשים שהציונות הדתית לא מכבסת את הכביסה המלוכלכת רק בפנים, לחזק את פורום 'תקנה' שרבניו החשובים בעבר מותקפים לאחרונה, ולעזור לרב אלון עצמו, שנראה לדבריו כי הוא נמצא בהכחשה". כמו כן הדגיש הצעיר כי הוועדה פנתה בזמנו ליועץ המשפטי לממשלה.

את דבריו סיכם הצעיר בגילוי לב: "שנים אני יודע על הפרשה – עדיין אני לא מאמין שכעת היא בחוץ. לעיני כל. חשופה ככה. כמו שאז הייתי חשוף בחדר של הרב", אמר.

לטענת הצעיר, המפגשים שלו בעבר עם הרב נערכו משום שהתפתחו בו רגשות הומוסקסואלים והיה זקוק להנחיה. "הגעתי אל הרב להתייעצות לפני יותר מעשר שנים, כי היו לי קשיים כנער דתי עם הנטיות המיניות שלי. במהלך המפגש הוא ייעץ לי ואז הוא התחיל לחבק אותי ולגעת ולשלוח ידיים לגוף שלי", אמר. "הוא גרם לי להוריד את החולצה ואחר כך ביקש להוריד את המכנסיים. אני זוכר שרעדתי כל הזמן והוא אמר לי 'תרגיש בנוח זה בסדר'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully