וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים משקיעה בקולנוע ובטלוויזיה הישראליים

עינב שיף

15.2.2010 / 11:26

המיזם לפיתוח הקולנוע והטלוויזיה בעיר הבירה הודיע על השקעה של 6 מיליון שקלים ב-19 פרויקטים שונים, ביניהם סרטו החדש של יוסף סידר ו"עבודה ערבית" של סייד קשוע

המיזם לקולנוע וטלוויזיה ברשות לפיתוח ירושלים ישקיע 6 מיליון שקלים ב-19 בפרויקטים קולנועיים וטלוויזיונים במסלולי הפקה, פיתוח תסריט ופיתוח סדרות טלוויזיה. הפרויקטים נבחרו על ידי מנהל המיזם, יורם הוניג על פי המלצות יועצים אמנותיים, ביניהם הבמאים אבי כהן, נפתלי אלטר וליאון פרוד ובסקי.

במסלול להפקת סרטי קולנוע נבחרו 6 פרויקטים בהם יושקעו 5.5 מיליון שקלים. בין הפרויקטים נמצא הסרט "הערת שוליים", הפרויקט החדש של יוסף סידר ("בופור", "ההסדר", "מדורת השבט"), העוסק בשני פרופסורים לחקר התלמוד המתמודדים על פרס ישראל ובמקרה – הם גם אב ובנו. פרויקט נוסף הוא "פלסטלינה" של הבמאית וידי בילו, "למלא את החלל" של רמה בורשטיין, "שקרים בז'" של מאיה קניג, "השוטר" של נדב לפיד ו"בקצב הטאקה טאקה שמביים ארז תדמור ("סיפור פשוט") בהפקת מוש דנון ("עג'מי") וטליה קלינהדלר.

במסלול להפקת סדרות טלוויזיה אושרו להשקעה 2 פרויקטים בסכום של 600 אלף שקלים. הפרויקטים הם "עספור", הסדרה המדוברת של HOT שתעלה לשידור ב-7 במרץ והעונה השניה של "עבודה ערבית" שכתב סייד קשוע.

במסלול לפיתוח תסריט לסרט עלילתי אושרו 8 פרויקטים להשקעה בסכומם של 320 אלף שקלים. הפרויקטים הם "מיתה טובה" של של שרון מימון ("סיפור גדול") וטל גרניט, המוצג בימים אלו גם בשוק הקו-פרודוקציות של פסטיבל ברלין, "שלושה עשר עלי השושנה" שכתבו סשה אגרונוב ("הבודדים") ואורי אלון, "פרשת שירה" שכתבו מני פיליפ ("חוטא"), ארבל מולס ונעמי בורנשטיין, "נפש פתלתלה" של טליה לביא, "האריה והמלאך" שכתב רן נאור, "שערי צדק" שכתבו כרמלה פיניש ויעל רובינשטיין ו-"Live From Jerusalem" שכתב רועי עידן.

במסלול פיתוח לסדרת טלוויזיה אושרה השקעה של 40 אלף שקלים ב"פיסידיניה" של גדי פיטרמן ובמסלול פיתוח לפרויקט בינלאומי אושרה השקעה של 100 אלף שקלים בפרויקט "Jerusalem, I Love You" של המפיק סקוט ברי, שעתיד להביא לכאן כמה מהבמאים הבולטים בעולם, כפי שפורסם בוואלה! תרבות בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully