וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון ודאלאס השלימו את העברת באטלר למאבריקס

הגארד עבר לטקסס בעסקה שכללה שבעה שחקנים. דיווח: סטודמאייר יעבור לקליבלנד תמורת אילגאוסקס והיקסון

ביום חמישי הקרוב, (18 בפברואר), ייסגר שוק ההעברות ב-NBA, ורגע לפני שסוגרים את הדוכנים, וושינגטון וויזארדס ודאלאס מאבריקס רקחו ביניהן עסקת ענק. נשיא וושינגטון, ארני גרונפלד, הצהיר כי קבוצתו תקבל מדאלאס את ג'וש הווארד, דרו גודן, ג'יימס סינגלטון וקוונטין רוס, ובתמורה תעביר לדאלאס את כוכבה קארון באטלר, אליו יצורפו ברנדן הייווד ודשון סטיבנסון. "העסקה משפרת אותנו מאוד", אמר הבעלים של דאלאס, מרק קיובן.

בתקופה האחרונה באטלר רצה לעבור לקבוצת פלייאוף, ודאלאס, במובן זה, היא מקום טוב עבורו. "לקחנו החלטה קשה", אמר המנהל המקצועי של דאלאס, דוני נלסון, "אבל לא יכולנו לפספס את ההזדמנות שאפשרה להביא את באטלר. קארון הוא מתאים לנו מאוד, יש לנו את השחקנים שמתאימים לנו בזמן הזה".

סטודמאייר לקליבלנד?

אמארה סטודמאייר על סף מעבר לקליבלנד, כך על פי דיווחים בכלי התקשורת בארצות הברית. הקאבס ישלחו את זידרונאס אילגאוסקאס וג'יי ג'יי היקסון לסאנס תמורת סטודמאייר, אחד הסנטרים הדומיננטיים בליגה. המגעים מתקדמים מאוד ועל פי מקורות קרובים למו"מ, העסקה צפויה להיסגר בקרוב.

סטודמאייר הוא האופציה המועדפת על הקאבס וכרגע הכדור נמצא במגרש של פיניקס, שמתלבטת לגבי הכדאיות שלה. ייתכן והסאנס ישתחררו מיד מחוזה ה-12 מיליון דולר של ביג זי, שיחתום מחדש בקליבלנד לאחר 30 יום, ויסתפקו בהיקסון המוכשר. מנגד, בקליבלנד מקווים שסופרסטאר כמו סטודמאייר ישכנע את לברון ג'יימס להאריך את חוזהו בקבוצה. סטודמאייר מרוויח 17 מיליון דולר לעונה וחוזהו מסתיים בסוף העונה הקרובה, אך הקאבס צפויים להציע לו חוזה ארוך טווח.

בנוסף לסטודמאייר, נמצאים גם אנטואן ג'יימסון מוושינגטון וטרוי מרפי מאינדיאנה על הכוונת של קליבלנד. גולדן סטייט מנסה גם היא להעביר לשורותיה את אילגאוסקאס והציעה תמורתו את קורי מגטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully