וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחררו כל החשודים בהצתת המסגד בכפר יאסוף

31.1.2010 / 15:39

צבי סוכות ושלמה גלברד מההתנחלות יצהר שנעצרו לפני כשבועיים בחשד להצתת המסגד בכפר יאסוף שוחררו ממעצר בשל חוסר בראיות כנגדם. "השב"כ פועל כמו עולם תחתון"

מעצר החשודים בהצתת המסגד בכפר יאסוף מסתיים היום בקול ענות חלושה. שני החשודים האחרונים שנותרו במעצר על רקע הצתת המסגד שוחררו היום (ראשון) אחרי ששהו שבועיים במעצר. השניים, צבי סוכות ושלמה גלברד בני 20 מיצהר ותלמידי ישיבת "עוד יוסף חי" בהתנחלות שוחררו היום על ידי בית משפט השלום בפתח תקווה, זאת בהיעדר ראיות כנגדם. עם זאת, השניים ישהו במעצר בית למשך חודשיים

סוכות וגלברד הם שני העצורים האחרונים המשוחררים במסגרת הפרשה – זאת לאחר שבשבוע האחרון שוחררו ששת החשודים האחרים במעורבות בהצתה ובהם גם ראש ישיבת "עוד יוסף חי", הרב יצחק שפירא.

לדברי עו"ד עדי קידר, המייצג את השניים מטעם ארגון "חוננו", השב"כ ספג מכה נוספת, "אך במקום לסיים את הפרשה בדרך הוגנת הוחלט לדרוש מעצרי בית ממושכים שהם בבחינת ענישה שאינה במקומה. אין ספק שמעצרו של הרב שפירא בשבוע שעבר השפיע על יתר החשודים ברמה האישית בעיקר לאחר שנודע להם לגבי השקרים שהטיחו ברב שפירא כאילו הם אלה שהפלילו אותו". קידר הוסיף כי "התנהלות השב"כ והמשטרה במהלך כל הפרשה מחייבת חשבון נפש".

שמואל (זנגי) מידד, מנכ"ל ארגון חוננו האשים את אנשי השב"כ בשימוש בטקטיקות של העולם התחתון. "כל הפרשה החלה כשקבוצת בריונים רעולי פנים פרצו אל תוך מוסד תורני, החרימו מצלמות שתיעדו את האירוע, נמשך במעצר של ראש הישיבה ומסתיים כשבפועל מתברר לנו שכל העניין היה ללא כל בסיס ראייתי. המשטרה והשב"כ שפועלים כמו עולם תחתון הם ראי למצב הקיים בארץ ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully