וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאקרוני: "המטרה לגרום למנהלי יובה לבעיה"

מאמן יובנטוס החדש התייחס לפרסומים לפיהם הובא כממלא מקום עד להגעתו של בניטז בקיץ. הספרדי אישר ההתעניינות

אלברטו זאקרוני יאמן את יובנטוס עד סיום העונה ויחליף בתפקיד את צ'ירו פרארה, שכצפוי פוטר מתפקידו. בימים האחרונים הוצפה התקשורת האיטלקית בשורה של שמות שהוזכרו כמועמדים להחליף את פרארה, ואחרי הדחתה של הגברת הזקנה אתמול (חמישי) מהגביע אחרי הפסד דרמטי לאינטר ברבע הגמר (2:1) הפכו פיטוריו של המאמן לעובדה מוגמרת שאיצלה את הנהלת המועדון לקבל החלטה מהירה. פרארה, אגב, צפוי להישאר במועדון בתפקיד אחר.

הפור נפל על זאקרוני אחרי שהנהלת המועדון נפגשה גם עם שחקן העבר האגדי של הקבוצה, קלאודיו ג'נטילה. זאק יאמן את הקבוצה בארבעת החודשים הקרובים ולאחר מכן צפוי להתמנות במקומו מאמן בכיר כשהשמות הבולטים כרגע עם מרצ'לו ליפי, חוס הידינק ורפא בניטז.

זאקרוני בן ה-56 לא אימן מאז שפוטר מטורינו בפברואר 2007, וברזומה שלו נמצאת זכייה אחת באליפות איטליה עם מילאן ב-1999, וקדנציות מוצלחות יותר ומוצלחות פחות באינטר, לאציו ואודינזה. על פי התקשורת האיטלקית הוא הועדף ברגע האחרון על פניו של קלאודיו ג'נטילה, בלם העבר האגדי של הקבוצה, שנפגש גם הוא עם בלאן אתמול.

בינתיים, באנגליה מתחזקות ההערכות כי מינויו של זאקרוני נועד להכשיר את הקרקע להגעתו של רפא בניטז לביאנקונרי בקיץ. בניטז מדבר איטלקית שוטפת ונמצא בקשרי חברות קרובים עם רוברטו בטגה מהנהלת יובה. המנג'ר הספרדי התייחס היום לראשונה לנושא כשאמר: "אני יודע שיובנטוס היו מעוניינים וזה חלק מהכדורגל. אני לא רוצה לדבר יותר מדי כדי לא לאבד ריכוז.

"יובנטוס זה מועדון גדול. הם יודעים שלא קל להישאר כל הזמן בטופ והכל שאלה של מקצוענים שמכירים את השוק. הם מכירים את שוק המאמנים ויודעים איך למצוא את האדם הנכון. אומר שוב, ההצעה מחמיאה לי, אבל אני גאה להיות כאן (בליברפול). אני שמח כאן ורוצה לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר".

עדכון ראשון: 29.1 13:46

המטרה - ליגת האלופות

זאקרוני מצידו לא מתייחס לשמועות שפורסמו בנוגע לבניטז ונראה מאושר מתמיד: "קיבלתי את התפקיד בהתלהבות גדולה. אני גאה להיות כאן. להיות מאמן יובנטוס זה הכי טוב שיש. חתמתי חוזה עד ה-30 ביוני, אבל המטרה שלי ליצור בעיה למנהלי המועדון", עקץ המאמן החדש, שמקבל תפקיד ראשון מאז 2007.

זאקרוני הצהיר כי המטרה שלו היא להביא את יובנטוס לאחד המקומות המובילים לליגת האלופות. הביאנקונרי מפגרים בחמש נקודות אחרי רומא השלישית וארבע נקודות אחרי נאפולי הרביעית. זאקרוני ינהל את משחק הבכורה שלו ביום ראשון, כשיובה תארח את לאציו.

"אני מתחיל את התפקיד בנחישות ואעביר זאת לבחורים. אם הם יהיו משוכנעים שאפשר להשיג את המטרות, נגיע רחוק. יש כאן כישרון ואני רוצה לראות אותו", אמר המאמן החדש והוסיף כי בשלב הראשוני, עליו לטפל בנושא הפסיכולוגי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully