וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכים בפסטיבל לקולנוע קצר של בית הספר אימפרו

עינב שיף

28.1.2010 / 18:01

הסרט "חמש דקות של תהילה" זכה בפרס הראשון בפסטיבל "אימפרואקשן" שארגן בית הספר למשחק. "מטען" זכה במקום השני ו"

בית הספר למשחק אימפרו חגג שבוע מיוחד בתולדותיו: ביום ראשון האחרון ננעל פסטיבל "אימפרואקשן" לקולנוע ישראלי קצר, במסגרתו עבדו למעלה מ-200 יוצרים על מספר הפקות קולנוע עם 14 תלמידי שנה ג' בבית הספר. בסיכומו של דבר הגיעו 34 סרטים בני חמש דקות, שהתמודדו על פרס בגובה 20,000 שקלים מתנת בית הספר.

למקום הראשון הגיע הסרט "חמש דקות של תהילה" שיצרו ליאור לדרמן ורועי שלם, העשוי כמעין דוקומנטרי אודות נערים היוצאים לצלם סרטון לאינטרנט במהלכו הם מעודדים שני הומלסים להכות זה את זה למוות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הסרט "חמש דקות של תהילה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

למקום השני הגיע הסרט "מטען" של של יאיר גולן, אביגיל ניב ואופיר פרץ המתאר דיאלוג בין גבר לאשה על רקע קרע ביחסים ביניהם. הסרט זכה בשבעה ימי צילום מלאים מתנת חברת און אייר. למקום השלישי הגיע הסרט "ציר לחץ" של יואב שטפלר, המתאר זוג שלומיאלים, גבר ואשה, שבשל מצבם הכלכלי הדחוק נאלצים לשדוד מכולת". הסרט זכה בשלושה ימי צילום מלאים מתנת און אייר.

במעמד הגמר הודיע מנהל הסינמטק, אלון גרבוז, כי בכוונתו לשלב את הסרטים הזוכים בהקרנה סדירה בסינמטק וכן לשלב סרטים נוספים מהפרויקט לפני סרטים מלאים.

"הסרט הקצר הוא הזדמנות נהדרת ליוצרים לבחון דרכי הבעה חדשות, לגלות פתרונות טכניים ואמנותיים ולהתנסות במגוון סגנונות", אמר מנהל בית הספר אבי מלכה. "חלק מהסרטים בפסטיבל מפתיעים ברמה האמנותית והטכנית שלהם. אני שמח לגלות כל כך הרבה כשרונות קולנועיים ומחכה כבר להזדמנות לחזור ולשתף פעולה איתם. התלמידים שלי מתמחים במשך 3 שנים במשחק מצולם והפסטיבל מהווה בשבילם הזדמנות לחשוף גם את הידע המשחקי שלהם. אין לי ספק, שהקשר המקצועי שהתפתח בהפקות השונות יוביל לשיתופי פעולה עתידיים בין היוצרים והשחקנים השונים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הסרט "מטען"/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אימפרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully