וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TGI לשנת 2009: ישראל היום מוסיף להתחזק

הדס ריבק

27.1.2010 / 11:42

החשיפה לעיתון עומדת על 26.8% והוא היחיד מבין העיתונים היומיים שהתחזק. חברת סינגל סורס, מבצעת הסקר: "שוק התקשורת שמר השנה על יציבות"

החינמון ישראל היום מוסיף להתחזק, כך מגלה סקר TGI ל-2009 שמתפרסם היום. העיתון הוא היחיד מבין העיתונים היומיים שהתחזק בסקר והחשיפה אליו עומדת על 26.8% (21.5% ב-2008). ידיעות אחרונות נחלש ב-2009 והחשיפה אליו עומדת על 34% (36.2% ב-2008), החשיפה למעריב עומדת על 14%, ירידה של חצי אחוז מ-2008 והחשיפה להארץ עומדת על 7.1%, ירידה של שתי עשיריות האחוז מ-2008. את הזינוק המשמעותי ביותר רשם החינמון ישראל פוסט של אלי עזור ודודי ויסמן ומחולק בסניפי רבוע כחול ו-AMPM . העיתון זוכה לחשיפה של 6.8% ב-2009 לעומת 4.2% ב-2008, עלייה של כ-62%

החשיפה לגלובס בימים ראשון עד רביעי התחזקה ב-2009 בעשירית האחוז והיא עומדת על 3.4%, החשיפה ל"כלכליסט" עומדת על 4% ולא נמדדה ב-2008. את החשיפה לעיתונים הכלכליים מוביל TheMarker שהחשיפה אליו עומדת על 8%. החשיפה למרקר עולה בשתי עשיריות האחוז מ-2008.

על פי חברת מחקרי סינגל סורס"מקבוצת TNS טלגאל שביצעה את סקר TGI, הממצא העיקרי של לשנת 2009 הנו ששוק התקשורת (עיתונות ורדיו) שמר השנה על יציבות וזאת לאחר שנים שבהן אופיינה מגמה של ירידה.

ידיעות אחרונות מוביל כצפוי בחשיפה לעיתוני סוף השבוע, זאת מאחר שמהדורת סוף השבוע של ישראל היום הופצה רק החל מחודש נובמבר 2009 ולא נמדדה בסקר. החשיפה לידיעות עומדת על 46.7% (47.1% ב-2008), החשיפה למעריב עומדת על 17.7% (19.5% ב-2008), החשיפה להארץ עומדת על 8.5%, ירידה של שתי עשיריות האחוז מ-2008. על פי חברת סינגל סורס בקריאת עיתונים בסוף השבוע העומדת על 64.1% נשמרת היציבות . פערים אם קיימים הינם בטווח הסטייה הסטטיסטית .

עולם המגזינים

רוב המגזינים רושמים ירידות קלות ביותר בחשיפה בשנת 2009. "לאשה" מוביל את הדרוג עם 10.1% (11.3% ב-2008) והחשיפה לדו שבועון "את" מבית מעריב עומדת על 3% (3.7% ב-2008) והחשיפה ל"עולם האישה" עומדת על 2.5%.

החשיפה ל"פנאי פלוס" עומדת על 7.3% והחשיפה ל"רייטינג" על 4.3%. "בלייזר" מתחזק בשתי עשיריות האחוז והחשיפה אליו עומדת על 4.6%.

החשיפה למגזין TheMarker עומדת על 3.1%, ליידי גלובס עם 1.3%.

הלו? זה רדיו?

היציבות של 2009 ניכרת היטב גם בהאזנה לתחנות הרדיו. רשת ב' מובילה את החשיפה בקרב תחנות הרדיו עם 28.5%, החשיפה לגלי צה"ל עומדת על 25.7% ולגלגלצ על 27.9%. החשיפה לרשת ג' של קול ישראל עומדת על 12.5%.

סך החשיפה לשתי התחנות של גלי צה"ל עומד על 44.8%, החשיפה לכל תחנות קול ישראל עומדת על 42.3%, תחנות הרדיו האזורי זוכות ל-33.5%.

על פי הסקר החצי שנתי (יולי דצמבר 2009) את החשיפה בקרב תחנות הרדיו האזוריות מובילה רדיו ללא הפסקה 103fm עם 9.3%, אחריה בדרוג רדיוס עם 7.4%, ורדיו לב המדינה עם 5.5%- עליה של 49% מהחציון הקודם: ינואר-יוני 2009.

הרדיו החרדי קול חי זוכה ל-5.4%. רדיו 99 ו-רדיו דרום הן הבאות בתור בדרוג עם 3.8% ו-3.5% בהתאמה. שתי התחנות רושמות גם הן עליה גבוהה ביותר. רדיו 99 רשם עליה של 58% ורדיו דרום רשם עליה של 35%. רדיו תל אביב מסתפק ב-3.3%. רדיו ירושלים זוכה ל-1.9% חשיפה ב-2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully