וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזוז: משפחות הפשע עסוקות בחיפוש מסתור

12.1.2010 / 18:46

לדברי היועץ המשפטי לממשלה, "ראשי משפחות הפשע עסוקים בלברוח ולהסתתר, וכך הם עסוקים פחות בפשיעה". בתוך כך, הוארך בשישה ימים מעצרו של העבריין זאב רוזנשטיין

"ראשי משפחות הפשע עסוקים בלברוח ולהסתתר, וכך הם עסוקים פחות בפשיעה", כך אמר היום (שלישי) היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז בדיון בוועדת השרים למאבק באלימות שדנה בתוכניות למיגור התופעה. בדיון בראשות השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ', שיבח מזוז את הפעולות נגד משפחות הפשע.

לדבריו, "המשטרה עברה 'מהפכה כחולה' ומהתעסקות בענייני ביטחון פנים עברה לייעודה האמיתי – המאבק בפשיעה. רק היום ראינו ראש משפחת פשע נשלח לשנות מאסר ממושכות. הם היו מסתובבים כטווסים, עם שומרי ראש וג'יפים יוקרתיים בראשי חוצות, והיום הם עסוקים בלברוח".

אהרונוביץ' אמר כי "עיר ללא אלימות הוא אחד מהפרויקטים המרכזיים של המשרד. הירידה ברמת האלימות ירדה בעשרות אחוזים. הרחבת פרויקט עיר ללא אלימות ל-78 ערים היא כמעט חסרת תקדים, והיא שמה את ישראל במקום השני בעולם בהשקעה מסוג זה, שנייה אחרי בריטניה. מצד אחד אין ספק שעדיין לא הגענו למנוחה ולנחלה, מצד שני, אין ספק שאנו בכיוון חיוני ונכון. אני קורא לכל המשרדים להגביר את ההשקעה לביסוס והרחבת הפרויקט".

בתוך כך, העבריין זאב רוזנשטיין נעצר אתמול בחשד להזמנת הרצח המשולש במסעדה בחוף שלדג טבריה ב-2001. רוזנשטיין, המרצה עונש מאסר של 12 שנה בגין הברחת סמים, נעצר לאחר חקירה של ימ"ר מרכז בחודשים האחרונים סביב פרשת "כוכב הצפון" שבמהלכה נאספו ראיות חדשות הקושרות אותו לכאורה להזמנת הרצח. מעצרו של רוזנשטיין הוארך בבית משפט השלום ברמלה בשישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully