וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלוף גלנט: "מטרות עופרת יצוקה הושגו"

יהושע בריינר

6.1.2010 / 16:14

פורום ראשי המועצות המקומיות עוטף עזה אירח את הסגל הבכיר של פיקוד דרום, כדי לעמוד מקרוב על אורח החיים באזור בעקבות המבצע. "לא היה שקט כזה בעשור האחרון"

פורום ראשי המועצות המקומיות במרחב עוטף עזה אירח היום (רביעי) את מפקד פיקוד הדרום, האלוף יואב גלנט ואת קציני הפיקוד הבכירים. במהלך הביקור התייחס האלוף גלנט למבצע עופרת יצוקה. לדבריו, "כשמסתכלים שנה לאחור, אפשר להגיד שבהתייחס למטרות שהוצבו לנו, מטרות המבצע הושגו. נוצר סדר חדש, לא היתה לנו תקופה כזו שקטה בעשור האחרון. יש לשים לב שהאופק עדיין לא בטחח ואנו מתכוננים לקבל פני רעה באם תתחולל".

גלנט הוסיף כי "על מנת לשמור על השקט, חלוקת העבודה בינינו ברורה: צה"ל פועל נגד הפיגועים ואתם, האזרחים, ממשיכים לשמר את השגשוג. הסיור היום הראה לנו איך מעט שקט יכול להוביל להצלחה בכל התחומים. התפקיד שלנו הוא לאפשר לכם לחיות את החיים".

מטרת המפגש של גלנט ושאר הקצינים הבכירים, היתה לעמוד מקרוב על אורח החיים של התושבים בעקבות המבצע ברצועה. בהקשר זה ציין האלוף גלנט כי "חשוב שנעריך מקרוב את משמעות השקט הביטחוני לתושבים. שקט המאפשר לתושבי המקום פיתוח תשתיות, פיתוח חקלאי ושגשוג כלכלי".

בכירי הפיקוד ביקרו ביישובים ושמעו סקירות על מרקם החיים, חקלאות באזור, פיתוח התיישבות, מיגון וחינוך. מפקד אוגדת עזה, תת-אלוף אייל אייזנברג, סקר בפני הפורום את המצב הביטחוני באזור ואת פעולות צה"ל בעת הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully