וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספי הנדלר יערוך את מוסף "הארץ השבוע"

ענת קם

5.1.2010 / 11:22

שליח העיתונים מעריב וידיעות אחרונות לפאריס, יחליף בקרוב את רגלי הצפרדעים בחצי מנה פלאפל אצל ג'ינה. הנדלר: "מצפה בקוצר רוח לעבוד עם צוות הכותבים המעולים של הארץ"

ספי הנדלר מונה לעורך מוסף "הארץ שישי", של עיתון הארץ. הנדלר, 38, שימש בעבר שליח ידיעות אחרונות ומעריב בפאריס ואף זכה בפרס ארגון "בני ברית" על כתבותיו משם. לפני כן שימש כעורך בדסק החדשות של מעריב. את תחילת דרכו בעיתונות עשה בגלי צה"ל.

הנדלר מלמד בימים אלו בחוג לתולדות האמנות באוניברסיטת תל אביב לאחר שהשלים את הדוקטורט שלו בתחום באוניברסיטת הסורבון בפאריס. הנדלר יחליף בתפקיד את שי גולדן שעורך את מוסף הארץ ואת "הארץ שישי" במקביל מזה ארבעה חודשים. גולדן מונה לתפקיד באוקטובר 2008 במקומה של גליה ליכט.

דב אלפון, עורך עיתון הארץ: "הצטרפותו של ספי לצוות העורכים הבכירים של העיתון היא בשורה מצוינת ומקור שמחה וגאווה לכולנו. המקצועיות והיצירתיות שלו יסייעו לנו לחזק את עיתון סוף השבוע, ואין לי ספק שבתוך זמן קצר יוכל להוביל את מוסף 'השבוע' לשיאים חדשים של הישגים עיתונאיים, של כתיבה מגזינית עשירה ושל חווית קריאה איכותית".

ספי הנדלר מסר: "אחרי תקופה יפה ועשירה בידיעות אחרונות אני שמח להצטרף לעיתון הארץ בתפקיד חדש ומרתק, ומצפה בקוצר רוח לעבוד עם צוות הכותבים המעולים של הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully