וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד שהפועל פ”ת ביימה גניבה של מדי הקבוצה

איילה חננאל

15.12.2009 / 20:50

במשטרה בודקים האם בכירים בהנהלת הקבוצה ביימו פריצה וגניבה של מדי השחקנים כדי לחמוק מעונש של ההתאחדות

בכירים בהנהלת הפועל פתח תקוה חשודים כי ביימו פריצה וגניבה של מדי שחקני הקבוצה. לפי החשד, המעשים בוצעו כדי לחמוק מעונש שההתאחדות לכדורגל הייתה עתידה להטיל עליהם, לאחר שמדי הקבוצה החדשים לא כללו את סמלי "ליגת טוטו" כנדרש.

תחילת הפרשה בתלונה שהוגשה במשטרה ביום שישי שעבר נגד אפסנאי הקבוצה בגין התפרצות וגניבת מדי שחקני המועדון ממגרש האימונים של הקבוצה בקיבוץ עינת. משטרת ראש העין פתחה בחקירה, אך משלא נמצאו סימנים היכולים להעיד כי אכן בוצעה פריצה למקום, החלה חקירה של כלל גורמי הנהלת הקבוצה.

אוהדי הפועל פתח תקוה. איתי חסיד
אפסנאי הקבוצה מסר עדות מבולבלת. בהמשך זימנו החוקרים את מנהלי ובעלי הקבוצה שהודו מיד במעשה התלונה המפוברקת. שחקני הפועל פתח תקווה/איתי חסיד

בתחילה זימנה המשטרה לחקירה את האפסנאי נגדו הוגשה התלונה. במסגרת חקירתו מסר האפסנאי עדות מבולבלת שלא סיפקה את החוקרים, שבהמשך זימנו לחקירה את בעלי הקבוצה ומנהליה, שמיד הודו בפני הבלשים כי התלונה פוברקה.

במהלך החקירה הודו מנהל הקבוצה ובעל הקבוצה כי ביימו את אירוע ההתפרצות והגניבה, כדי להתחמק מצעדי ענישה הנהוגים בליגת העל בגין לבוש ללא סמלי "ליגת הטוטו".

עוד עולה מהחקירה כי ביום חמישי האחרון הובהר להנהלת הקבוצה שהמדים החדשים לא יהיו מוכנים עד למשחק הקבוצה שאמור להתקיים ביום שבת. הנהלת הקבוצה קיבלה קודם לכן החלטה חד משמעית שלא לעלות עם המדים הישנים, כיוון שהם מביאים מזל רע לדעת האוהדים לאור הישגי הקבוצה בתקופה האחרונה. היות שהנהלה לא הספיקה להטביע את לוגו "טוטו" על גבי המדים, החליטו הבכירים לביים את ההתפרצות וגניבת הבגדים. פי חוקי ההתאחדות, על מדי השחקנים בליגת העל חייב להיות מוטבע לוגו ה"טוטו".

יושב ראש הפועל פתח תקוה, דני לוי, מסר בתגובה לכתבנו איציק יצחקי: "הגעתי למשטרה על מנת לתת עדות בנוגע לתלונה שהוגשה ולפיה מחסני המועדון נפרצו. מדובר בטעות של עוזר האפסנאי, שמסיבה לא ברורה הודיע שהמחסנים נפרצו בעוד שככל הידוע לי הוא כנראה חשש משום שהמדים שהוזמנו על ידו לא היו תקינים. הודעתי על כך למשטרה והוא פוטר מיד". כלל המעורבים נחקרו ושוחררו בתנאים. החקירה נמשכת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully