וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צדיק ברשת: הרבנים פסקו והאתר החרדי נסגר

15.12.2009 / 15:52

פורטל האינטרנט החרדי "נייעס-נט" החשיך את המסך בעקבות פסיקת הרבנים האוסרת על שימוש באינטרנט לצרכי בילוי. בעליו של האתר והצדיק היחיד בסדום מצפה כעת לקבל בחזרה את גמולו

מסתבר שיש צדיקים גם בתחום הפרוץ של האינטרנט: העיתונאי ובעליו של פורטל האינטרנט החרדי "נייעס-נט" (חדשות אחרונות) יוסף מוזסון החליט להוריד את המסך על אתרו בעקבות פסיקת "גדולי הדור שליט"א, ראשי הישיבות, האדמו"רים ופוסקי דורינו", לפיה אין להפעיל אתרי אינטרנט למגזר החרדי". מוזסון הסביר היום (שלישי) לוואלה! חדשות כי כחסיד גור הנשמע לאדמו"רו, החליט לסגור את האתר "למרות כל הנזקים, הגדולים מאוד, הכרוכים בהחלטה מעין זו".

מוזסון סיפר שהפופולריות הרבה לה זוכה תחום האינטרנט בתקופה האחרונה בציבור החרדי, הביא את הרבנים להרהר בנחיצותו. בפסיקתם קבעו גדולי הדור כי ניתן יהיה להשתמש באינטרנט לצרכי עבודה בלבד ולא לצרכי בילוי ועדכוני חדשות. "גם הרב אלישיב וגדולי הדור האחרים אסרו על הדבר הזה. הם ראו שהאינטרנט נכנס יותר ויותר לציבור החרדי, מה שלא מצא חן בעיניהם שזה הפך לבילוי עבור הציבור", הסביר.

"כבר נודע לנו סכנת האינטרנט אשר כל באיה לא ישובון, וכבר נפלו במצודתה נפשות רבות מישראל", כתבו הרבנים במכתבם. "תחנות אלו מביאות רבים להשתמש באינטרנט הטמא שהפיל רבים מישראל באיסורי תורה חמורים ונוראים שהצנעה יפה להם. חייבים להוקיע תחנות אלו ולשרש אותם מתוכנו, ומי יודע כמה הרס ואבדון גורמים בזה לכלל ישראל, וכל זה מניסיונות דעקבתא דמשיחא. ה' יתברך יחוס וירחם על עמו ויפדהו מכל צרה וישיב שבות עמו בקרוב ונזכה לגאולה במהרה", כתבו.

אתר "נייעס-נט", שהיה מראשוני האתרים החרדים, פועל כבר כשנתיים במהלכן השקיע מוזסון עשרות אלפי דולרים ושעות עבודה רבות. עם זאת, מדבריו עולה כי הוא משלים עם הפסיקה: "אני אדם חרדי שומר מצוות אשר פועל על פי הצו 'כל אשר יורוך', ולכן סגרתי את האתר", סיפר. מוסזון מפקפק באדיקותם של בעלי האתרים החרדים שעדיין באוויר והסביר כי הוא "מקווה לקבל את הגמול בחזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully