וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חינם בוועידת האקלים: סקס עם זונה

ראש עיריית קופנהגן קראה לאורחים שיגיעו לוועידת האקלים שנפתחת מחר בעיר, לא לשלם עבור שירותי זנות. בתגובה, היצאניות בעיר מציעות את עצמן בחינם לכל אורח שיגיע עם מכתב של ראש העירייה

ראש עיריית קופנהגן שיגרה במהלך סוף השבוע מכתב למנהלי בתי המלון בעיר, בו היא מזהירה אותם לא לאפשר לזונות העובדות בעיר להציע את שירותיהן לאורחים המגיעים לוועידת האקלים שצפויה להיפתח בעיר מחר. בעיתון "דר שפיגל" דווח, כי בתגובה טוענות הזונות שמדובר באפליה ומציעות את שירותיהן בחינם למי שיגיע אליהן עם מכתב האזהרה ואישור השתתפות בוועידה.

"מנהל מלון יקר, אנו מפצירים בך שלא לסדר מפגשים בין האורחים שלך לבין זונות", כתבה ראש העירייה ריט ביירגארד במכתב ששוגר לבתי המלון ועוררה את זעמן של מספקי ומספקות המין בבירת דנמרק. העירייה אף מילאה את בתי המלון באגרות עם מסר דומה תחת הכותרת "היה סביל – אל תשלם עבור מין". "זוהי אפליה גלויה", אמרה סוזן מיולר דוברת "ארגון השמירה על האינטרסים של העובדים בתחום המין".

"ראש העירייה מנצלת את עמדתה ואת כוחה כדי למנוע מאתנו לעסוק בעבודה חוקית לחלוטין. אינני מבינה כיצד היא יכולה להרשות לעצמה ליצור קשר עם אנשים בצורה כזו", אמרה הדוברת שהוסיפה כי זו חוצפה מצדה של ראש העירייה ואף בלתי הוגן לנצל את ועידת האקלים העולמית כבמה לפעולותיה נגד עובדי תעשיית המין.

"כל באי הוועידה שיגיעו לקופנהגן יוכלו להשתמש באגרות שנמצאות בבתי המלון כתשלום על שירותי המין שיזמינו דרך האתר שלנו", אמרה מיול. היא הוסיפה כי "אני מניחה שלא יהיו נציגים רבים שינצלו את ההטבה הזו, אבל אנחנו רוצים למחות נגד האפליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully