וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שח"ל חתמה על הסכם לרכישת ביקור רופא תמורת 7.8 מיליון דולר

אילן מוסנאים

28.12.2001 / 9:39

ביקור רופא, העוסקת בניהול מוקדים רפואיים ברחבי הארץ הנותנים מענה רפואי לאחר סיום עבודת המרפאות, נמצאת בבעלות אפק מהנדסים ויועצים וחברת שחר



חברת השירותים הרפואיים הישראלית שח"ל , הנסחרת בבורסה של שווייץ, הודיעה כי חתמה על הסכם לרכישת חברת ביקור רופא תמורת סכום של 7.8 מיליון דולר.



בעלי השליטה בביקור רופא הם אפק מהנדסים ויועצים וחברת שחר. ביולי רכשו מחברת רוזבאד , שהחזיקה ב-31.7% ממניות החברה, את אחזקותיה לפי שווי של 3.2 מיליון דולר לביקור רופא. לאחר ההסכם ביולי הגיעו חברות אפק ושחר לאחזקה של כ-46% ממניות ביקור רופא, כל אחת, ובסך הכל, לפחות מהרכישה מרוזבאד, הם קצרו רווח נאה בפרק זמן קצר.



חברת ביקור רופא עוסקת בניהול מוקדים רפואיים ברחבי הארץ הנותנים מענה רפואי לאחר סיום עבודת המרפאות. במאי 2000 תיכננה החברה לגייס כ-5 מיליון דולר על ידי הנפקת מניותיה בבורסה בתל אביב, אולם בסופו של דבר הנפקה זו לא יצאה אל הפועל.



חברת שח"ל, הנשלטת על ידי משפחת אלרואי וחברת פיליפס, ציינה כי העסקה מתבצעת בהמשך למדיניות החברה להמשיך בצמיחה בשוק הישראלי. החברה המשיכה ברבעון השלישי במגמת הצמיחה שאפיינה אותה בשנה האחרונה: הכנסותיה הסתכמו בכ-9.3 מיליון דולר ומשקפות צמיחה של 85% לעומת הרבעון המקביל.



הרווח הנקי צמח ל-7.7 מיליון דולר בהשוואה ל-20 אלף דולר ברבעון המקביל. גם בהשוואה לרבעון הקודם רשמה החברה צמיחה נאה: ההכנסות צמחו ב-29% ואילו הרווח הנקי צמח פי 6.5. הרווח למניה הסתכם ב-72 סנט למניה לעומת רווח של 3 סנט ברבעון המקביל.



שח"ל נסחרת על פי שווי שוק של 148 מיליון דולר. בעלי מניות נוספים בחברת הם קבוצת השקעות דרום אפריקאית בשם טאואר החזקות (14.8%), חברת G.Z נכסים הנשלטת על ידי משפחת קרתי (8.6%), קרן I.I.F המחזיקה 4.1% והציבור, המחזיק ב-35.1%.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully