וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד מונה למאמן מכבי פתח תקוה

22.11.2009 / 16:31

אחרי שתי קדנציות בהפועל פתח תקוה, חתם המאמן עד סוף העונה במלאבסית השנייה. "מגיע לאחד המועדונים המכובדים"

פרדי דוד התמנה היום (ראשון) למאמנה של מכבי פתח תקוה, כך הוחלט בשיחות פנימיות בין אנשי מכבי פתח תקוה עוד בשעות הבוקר. מועמדותו של דוד קיבלה תמיכה מצד היו"ר משה זוארץ והנשיא עמוס לוזון, שהסכימו למנותו בכפוף לכך שהמאמן יסכים להצעה הכספית עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת. לאחר החתימה אמר דוד: "אני שמח להגיע לאחד המועדונים המכובדים בכדורגל הישראלי. יש כאן את כל הכלים להצליח ואני מקווה לעשות זאת".

פרדי דוד אימן בעברו בשתי קדנציות את היריבה העירונית, הפועל פתח תקוה, שם צמח כשחקן וכמאמן נוער וקיבל את הקבוצה לראשונה ב-2002/03. דוד אימן גם במכבי הרצליה, עימה הגיע עד לשלב הגמר של גביע המדינה ועונה לאחר מכן העלה את הקבוצה של אריאל שיימן לליגת העל.

לאחר מכן התפטר דוד מהרצליה, אך חזר במחזור השביעי, זכה עם הקבוצה בגביע הטוטו של 2006/07 וירד ליגה ב-2007/08. את העונה שעברה החל בבני סכנין, אבל פוטר לאחר המחזור התשיעי כשבמאזנו חמש נקודות בלבד. מאז לא אימן, למרות שהוזכר כמועמד למספר קבוצות בשנה האחרונה.

ראשי הקבוצה החלו לעבוד על מציאת מחליף והעניקו עדיפות לפרדי דוד, לאחר שאמש המאמן רוני לוי הודיע על התפטרותו בתום הפסד הליגה 2:1 לבני סכנין, וההנהלה נעתרה לבקשתו. המאמן, שספג הפסד רביעי העונה, פנה בסיום המשחק להנהלה, שהחליטה לא לעמוד בדרכו והצדדים סיימו את שיתוף הפעולה ביניהם אחרי שהמאמן הגיע לקבוצה באמצע העונה שעברה.

היו"ר משה זוארץ אישר את הידיעה לוואלה! ספורט ואמר: "דוד אכן סיכם עד תום העונה". המאמן עצמו אמר לאחר החתימה: "זה נכון שחתמתי. אני שמח לאמן את מכבי פתח תקוה ומקווה להצליח". כזכור, כבר אתמול לאחר המשחק בקבוצה אישרו כי דוד הוא המועמד המוביל לאימון הקבוצה.

עתידם של שלושת הזרים של הקבוצה, רינאלדו אלדרטה, טומיסלאב בוסיץ' וונצ'ו טריאנוב, לוטה בערפל. לפחות שניים מהם, בניהם אלדרטה, צפוים לעזוב בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully