וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטור קופר יאמן את אריס סלוניקי

המאמן הארגנטינאי עוזב את גיאורגיה לאחר שסיכם בקבוצה היוונית, בה משחקים שישה בני ארצו. מאזיניו ודונאטו פוטרו

הקטור קופר, מאמן נבחרת גיאורגיה, יעזוב את תפקידו וייקח על עצמו את המשרה באריס סלוניקי. על פי דיווחים ביוון ובספרד, המאמן הארגנטינאי סיכם עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת בשורות הקבוצה היוונית. קופר יחליף באריס את צמד המאמנים הברזילאים מאזיניו ודונאטו, שצפויים לסכם הלילה (ראשון) את תנאי עזיבתם. קופריפגוש באריס שישה שחקנים ארגנטינאים, ארבעה ברזילאים ואורוגוואי אחד מוכר.

אריס השקיעה כספים רבים בקיץ וצירפה בין היתר גם את סבסטיאן אבראו ודריו פרננדז, שחקני העבר של בית"ר ירושלים לצד שמות כמו לאנדרו גרסיאן ומאדי נאפטי. למרות זאת, אריס מדורגת רק במקום החמישי לאחר תשעה מחזורים וכבר רחוקה 11 נקודות מהמוליכות, אולימפיאקוס ופנאתינייקוס. בשבת, אכזבה אריס שוב עם 2:2 במשחק החוץ נגד לאריסה, מה ששכנע את ראשי המועדון לבצע את השינוי.

קופר בן ה-54 זכור כאיש שהפסיד פעמיים בגמר ליגת האלופות עם ולנסיה ואיבד אליפות במחזור האחרון כשהדריך את אינטר. לארגנטינאי הודבקה תדמית של לוזר והקריירה האירופית שלו דעכה מאז. הוא אימן את מאיורקה, בטיס ופארמה ללא הצלחה לפני שקיבל על עצמו באוגוסט 2008 את תפקיד מאמן הנבחרת הגיאורגית. תחת הדרכתו, לא הצליחה הנבחרת לנצח במשחק רשמי והעזיבה שהייתה באוויר הפכה הערב לרשמית. קופר ינחת בסלוניקי ביום שלישי ויוצג רשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully