וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתוב על קרח

ענת קם

1.11.2009 / 11:03

חברת קו מנחה הודיעה על רכישת אתר אייס מסיגלר תקשורת. החברה הודיעה כי בכוונתה לשמר ולפתח את האתר ולגייס אליו עובדים נוספים

אתר ביזפורטל בבעלות חברת קו מנחה מקבוצת יפעת וקמן אחזקות בע"מ הודיע על רכישת אתר אייס מקבוצת סיגלר תקשורת. מקו מנחה נמסר, כי העסקה עם קבוצת סיגלר נחתמה כחלק ממהלך אסטרטגי כולל, במסגרתו הוחלט להרחיב את פעילותה של קו מנחה לתחומים נוספים, ורכישת אייס מהווה ניסיון ראשון לבחינת רכישות רלוונטיות נוספות בעתיד בתחום המדיה. בנוסף, לאחרונה הגדילה קו מנחה בכ-10% את מצבת כח האדם בחברה והיא צופה גידול עתידי משמעותי נוסף כבר בחודשים הקרובים. בכוונת קו מנחה לשמר ולפתח את אייס תוך שימוש באמצעים העומדים לרשות קו מנחה וקבוצת יפעת.

אייס מקבוצת סיגלר תקשורת של המו"ל יובל סיגלר, המוציאה לאור גם את טיים אאוט והמגזין אטמוספירה, הוקם ב-1996. בשנותיו הראשונות הציע האתר תוכן בתשלום בנושאי פרסום ומדיה, אולם מאז 1998 מוצע כל התוכן באתר בחינם.

לדברי אבי בגס, מבעלי קבוצת יפעת: "אנו רואים בתחום השיווק, הפרסום, יחסי הציבור והמדיה תחום פעילות אסטרטגי עבור קבוצת יפעת, ומעוניינים להמשיך ולפתח אותו הן מבחינת כלי העבודה שאנו מעמידים לרשות לקוחותינו, והן מבחינת תוכן. אתר אייס היה האתר הראשון שזיהה את הצורך במדיה עדכנית לעוסקים בענף זה, ובכוונתנו לרענן ולפתח אותו על מנת שיחזור לעמדת המוביל. בכוונתנו לשמור את העובדים באתר אייס, ואף לגייס עובדים נוספים בעתיד הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully