וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזכ"ל שלום עכשיו הורחק מהכנסת

פנחס וולף, וואלה! חדשות

26.10.2009 / 11:15

לאחר ששלח שלושה אנשים שהתחזו לסטודנטים וניסו לראיין את ח"כ מיכאל בן ארי החליט יו"ר הכנסת ראובן ריבלין להרחיק את יריב אופנהיימר ממשכן הכנסת. אופנהיימר: "מדובר בסתימת פיות"

תאגיד כאן

קצין הכנסת הורה הבוקר (שני), בהסכמת יו"ר הכנסת ראובן ריבלין, לחסום את כניסתו למשכן של מזכ"ל שלום עכשיו, יריב אופנהיימר, עד להודעה חדשה. זאת לאחר שזה הודה כי עמד מאחורי שליחת הסטודנטים המתחזים לכנסת. ח"כ מיכאל בן ארי אמר בתגובה להחלטת ריבלין כי, "הצעד של ריבלין חשוב, אבל אני דורש שההרחקה תהיה לצמיתות. אפנהיימר וחבריו עברו על החוק ופגעו בצורה קשה בכבוד הכנסת".

אמש עוכבו לחקירה שלושה אנשים שביקשו לראיין את בן ארי בכנסת בחשד להתחזות וניסיון להכשלת חבר כנסת. השלושה פנו לח"כ בן ארי בבקשה לראיין אותו בנימוק שהם סטודנטים וברצונם לראיינו לצורך לימודיהם. עוזרו הפרלמנטרי של בן ארי, איתמר בן גביר, אף ביקש עבורם אישור כניסה לכנסת. השלושה והציוד שהיה עימם, עברו כמקובל בדיקה ביטחונית. בבדיקת הנושא על-ידי קצין הכנסת הודו השלושה כי הם אינם סטודנטים ולפי דבריהם תנועת "שלום עכשיו" הזמינה את העבודה מחברת ההפקות EPW בכדי לראיין חברי כנסת מהצד הימני של המפה הפוליטית ולהציג אותם באור מגוחך. שלושת המעוכבים שוחררו. קצין הכנסת הגיש תלונה למשטרה על התחזות וניסיון להכשלת חבר כנסת.

אופנהיימר מסר בתגובה כי, "אני מתכוון לערער על ההחלטה הפזיזה והשערורייתית הזו שמטרתה לסתום פיות. צר לי שריבלין שולף מהמותן ולא מברר את הוראות החוק. כל מי שהתראיין ידע שהוא מתראיין למצלמה ונתן דרור למחשבותיו. כל הניסיון לסתום פיות מוכיח שאולי אנשים מתביישים בעמדותיהם".

גם יו"ר מרצ חיים אורון פנה ליו"ר הכנסת בבקשה להפוך את החלטתו לשלול את אישור כניסתו של אופנהיימר לכנסת. "נמצאת בידי רשימה ארוכה של מבקרים בכנסת כולל עוזר פרלמנטרי שהואשמו וגם נשפטו בעברות שעניינן חיכוך עם המשטרה, הצבא הפלסטינים ואנשי ציבור. הליכה במסלול של שלילת אישורי כניסה לכנסת בשל עמדות פוליטיות הינה מדרון חלקלק המוביל לתהום עמוקה", אמר אורון. אורון מתכנן להיפגש מחר עם אופנהיימר בכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully