וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול חתם בבני סכנין

עוזר מאמן מכבי תל אביב נעתר להצעת הנהלת סכנין, נפרד משחקניו בקרית שלום ויעביר כבר היום אימון ראשון בסכנין

אחרי השמות הרבים שעלו לאימון בני סכנין, בסופו של דבר מי שייכנס לתפקידו של ערן קוליק הוא מרקו בלבול, שסיים את חלקו כעוזר מאמן מכבי תל אביב. בלבול, ששימש בתפקיד עוזר המאמן אצל הצהובים במשך השנה וחצי האחרונות, עזב הבוקר (רביעי) את המועדון אחרי שקיבל את ברכת הדרך מהנהלת המועדון וייצא כעת לדרכו החדשה בסכנין.

לפני תחילת האימון אסף נימני את השחקנים והודיע על עזיבתו של בלבול והודה לו על העבודה המשותפת. לאחר מכן נפרד בלבול מהשחקנים ונראה נרגש מהמעמד. השחקנים ניגשו אליו, חיבקו אותו ואיחלו לו בהצלחה.

"נהניתי לעבוד במועדון הזה", אמר בלבול בעת פרידתו. "היה לי לעונג לעבוד עם המערכת ואני רוצה להודות לאבי נימני שנתן לי תמיכה וגיבוי. כל דקה של נסיעה שהייתה לי מחיפה לתל אביב הייתה מלאת התרגשות וציפייה לקראת האימון, תודה רבה לכולכם ושיהיה בהצלחה". בסוף הדברים השחקנים ניגשו אל בלבול, חיבקו ואיחלו לו בהצלחה.

אחרי קריירת משחק במכבי חיפה ובמכבי תל אביב מונה בלבול בתום עונת 2001/2 לעוזרו של יצחק שום במכבי חיפה וב-2006 היה עוזר מאמן במכבי נתניה. בתחילת 2007/8 מונה בלבול למאמן ראשי, לראשונה בקריירה שלו, בהפועל באר שבע, אך לא החזיק שם מעמד ופוטר לאחר מספר חודשים. משם עבר לקרית שלום ומונה כעוזרו של רן בן שמעון, אך גם לאחר פיטוריו הוא המשיך בתפקידו במכבי תל אביב לצד נמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully