וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה מאסר על תנאי נגזרה על אסי דיין

11.10.2009 / 8:44

ביהמ"ש החליט להקל עם השחקן שהורשע בתקיפת בת זוגו לשעבר, לאחר שקבע כי בעת התקיפה היה דיין נתון תחת השפעת מינון יתר של תרופות. דיין: "אני חש הקלה"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכה: גדי וינסטוק)

בית משפט השלום בתל אביב גזר הבוקר (ראשון) שנה מאסר על תנאי ופיצויים בסך 2,000 שקלים על השחקן והבמאי אסי דיין, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בתקיפת בת זוגו ובאיומים. דיין הורשע לאחר שבחודש מרץ האחרון ריתק את בת זוגו לספה, חבט בפניה ומשך בשערותיה. 24 שעות לאחר מכן, במהלך ויכוח בין השניים, דיין דחף את בת הזוג ואז נטל סכין מטבח, רדף אחריה ואיים לשחוט אותה.

לאחר מכן היכה אותה דיין בגבה וכל זה בזמן שבת הזוג היתה בשבועות הראשונים להריונה. במהלך האירועים היה נתון דיין תחת השפעת מינון יתר של תרופות. השופט ציון קפאח התייחס לכך בהחלטתו וקבע כי "דיין היה שבר כלי וספוג בכדורים מכף רגל ועד ראש". עוד אמר השופט קפאח במהלך הדיון כי "המקרה הזה שונה מאחרים, מכיוון שזה לא היה אסי דיין שאנחנו מכירים. הוא היה מולעט בכדורים שהובילו למה שהובילו".

השופט הוסיף שמאסר בפועל עלול לגרום לדיין נזק חמור ובלתי הפיך. עם זאת הבהיר השופט לדיין שעליו להמשיך בטיפול פסיכיאטרי, אחרת הוא עלול למצוא את עצמו במאסר. השופט הוסיף בגזר הדין כי "יש לומר כי העבירות בהן הורשע הנאשם הן חמורות. כבודה וגופה של כל אישה אינן הפקר, ראוי כי ענישה במקרים מעין אלה תעביר מסר ברור וצלול, כי כל המרים יד על אישה או מאיים עליה, ייענש בחומרה. מנגד הוא ציין את זכויותיו הרבות של דיין כתסריטאי, במאי ושחקן.

לפני הקראת גזר הדין אמר דיין כי הוא "לחוץ ומתרגש", אולם לאחר הקראת גזר הדין אמר שהוא חש הקלה גדולה והתנצל על המקרה. "לא היתה לי תקופה קשה יותר בחיים", סיכם דיין. לאחר מכן הודיע דיין שהוא מתחייב להמשיך בטיפול. אמו, רות דיין, אמרה אף היא כי היא חשה הקלה: "לא ידעתי איך אני אעבור את היום, אבל עכשיו אני נוסעת לבקר את הנין שלי בבית החולים ויש לי שמחה כפולה. פרקליטו של דיין, עורך הדין איתי בן נון, אמר ש"מדובר בעונש ראוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully