וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברי לידר יוצא מהארון

19.12.2001 / 19:20

בראיון שמתפרסם ב"סופשבוע" של "מעריב" מדבר הזמר עם גל אוחובסקי באופן גלוי על בנים ועל יחסים

הזמר הפופולרי, יקיר הבנים והבנות, עברי לידר, יוצא מהארון בראיון מיוחד שערך עימו העיתונאי גל אוחובסקי עם צאת אלבומו החדש והשלישי, "האנשים החדשים". בראיון החשוב, שיגיח אליכם מחר מן השער של מוסף "סופשבוע" של "מעריב", נותן לידר פומבי לראשונה לא רק לנטייתו המינית, אלא גם לפרטים נוספים הקשורים למסכת חייו ההומואית, ביניהם הנשיקה הראשונה (בגיל 24), וחייו המשותפים עם בן זוגו יניב וייצמן (מ"פ בגדוד 50 וסטודנט לפסיכולוגיה) מזה 4 שנים.

על השאלה מדוע החליט לידר לנקוט בצעד דווקא עכשיו עונה הבחור כי הוא "לא רוצה שיחשבו שיש לי סודות. אין לי סודות. הכל נראה לי הכי בסדר, החיים שלי יפים, השמש זורחת, ולמרות המצב הפוליטי וכל זה - אני אישית נמצא בשלב טוב בחיים. ואני גם חושב שמגיע לקהל שהאמן לא יהיה כזה בעל סוד. ובאמת, במקרה שלי לא היה אף פעם סוד ענק - מי שקורא את הטקסטים שלי ומקשיב לשירים, כבר מזמן היה צריך להסיק את המסקנות לבד".

לשאלה מדוע לא עשה את הצעד המתבקש בשלב מוקדם יותר השיב "לא חושב שפחדתי ממשהו... היא (התקשורת) מטפלת בדברים האלו באיזו צורה נורא סנסציונית, ואז זה קצת מפחיד אותך כשאתה זמר מתחיל... בעיני זה לא היה דבר סנסציוני, אלא חלק מהחיים שלי - אבל היה לי ברור מה יקרה מזה בתקשורת... יש דברים שאני רוצה להגיד רק דרך השירים...".

על היציאה מן הארון מספר לידר: "ביום שהכרתי את יניב ונהיינו חברים, האנשים הסובבים אותי הכירו את יניב. זהו. זה אף פעם לא היה פוליטי כזה, ביני לבין עצמי זה תמיד נראה לי נורא בסדר ונורא טבעי. היו לי חברות ואחר כך נהיה לי חבר".

בכך הופך לידר לזמר הישראלי הפופולרי הראשון שיוצא מן הארון, ומצטרף לזמרת קורין אלאל, שעשתה זאת גם היא לפני כמה חודשים. זמרים הומואים וזמרות לסביות ידועים נוספים מסרבים בינתיים לחשוף את זהותם המינית האמיתית, וצעדו הכנה של לידר עשוי לסייע להם ולהצעיד את המאבק לשחרור ושיוויון מיני כמה וכמה צעדים קדימה.

מערכת וואלה תרבות מברכת את לידר על הצעד ומאחלת לו מכל הלב הצלחה עם תקליטו החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully