וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אשה ניסתה לסחוט את אמה של הנעדרת עדי יעקבי

ורד כהן-ברזילי

19.12.2001 / 12:27

תושבת בת ים ניסתה, כנראה, לפתור את בעיותיה הכלכליות; סיפרה שברחוב מונטיפיורי בת"א יש מבנה ובו 500 גולגלות, שאחת מהן "שאבה" את יעקבי; הנעדרת נראתה לאחרונה לפני 5 שנים

המשטרה עצרה תושבת בת ים בת 39, בחשד שניסתה לסחוט את אמה של הנערה הנעדרת עדי יעקבי. ככל הנראה ביקשה החשודה, איריס אביר, רווקה המתגוררת עם הוריה, לפתור את קשייה הכלכליים.

אביר הבטיחה מידע בוסס על יעקבי לאמה, בטי, בתמורה לתשלום כספי. היא ידעה כי מובטח פרס כספי בסך מיליון שקלים עבור מידע שיסייע באיתור הנעדרת, התקשרה לאמה והחלה במשא ומתן כספי תמורת המידע שברשותה, עבורו ביקשה 50 אלף שקלים.

רב פקד יוסי גרשון, ראש מחלק הנוער במחוז תל אביב, החוקר את הפרשה, התקשר לאביר, הציג עצמו כנציג המשפחה וקבע עמה מפגש הבוקר באחד המלונות בתל אביב. עד למפגש ניהל עימה מספר שיחות, בהן נידון הנושא הכספי, שבסופן נקבע כי המשפחה תעביר לה 45 אלף שקלים.

בפגישתם הבוקר סיפרה החשודה כי ישנו מבנה ברחוב מונטיפיורי בתל אביב ובו 500 גולגלות שאחת מהן "שאבה" את עדי יעקבי לתוכה. אביר, שידעה כי המידע שמסרה עשוי לגרום לסערת רוחות בקרב המשפחה, דאגה להביא עימה גם כדור ואליום לסיוע. היא נעצרה במקום ותובא מחר לבית משפט השלום בתל אביב הארכת מעצרה.

לפני כשבוע מלאו חמש שנים להעדרה של יעקבי, שנראתה בפעם האחרונה ברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב, משם כנראה עלתה על טרמפ ומאז נעלמו עקבותיה. נסיונות רבים נעשו על מנת לאתרה, הן על ידי המשטרה והן על ידי אמה של עדי, אך לא נמצא אף קצה חוט בפרשה.

אמה של יעקבי העדיפה שלא לדבר הבוקר על הפרשה. עם זאת, בשיחות קודמות אמרה לוואלה! חדשות, כי מאז היעלמות בתה מתקשרים אליה הרבה מתחזים הטוענים כי בידיהם מידע על בתה, בניסיון לקבל את הפרס הכספי המוצע עבור מידע אודותיה. האם סיפרה, כי המתחזים מערערים את מצבה הנפשי וכעת היא מנסה שלא התעסק עמם ולהתרכז בחיפושים אחר בתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully