וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה יחליף את גרגוצ'י על הקווים באטאלנטה

בשל הפתיחה הרעה, החליטה נועלת הטבלה האיטלקית למנות את קפטן יובה לשעבר. אינטר: מוריניו הורחק ממשחק אחד ונקנס

ארבעה מחזורים עברו להם בליגה האיטלקית, וכבר יש מאמן ראשון שמפנה את משרתו. אטאלנטה, שבעונה שעברה סיימה במקום ה-11 ורשמה מספר הפתעות, ספגה ארבעה הפסדים רצופים וטרם השיגה נקודת בכורה העונה. לבוסים זה הספיק, והם הראו היום (שני) למאמן אנג'לו גרגוצ'י את הדלת החוצה.

עבור גרגוצ'י מדובר בחוסר מזל משווע, כאשר גם בפעם הקודמת שהיה בליגה הראשונה פוטר כבר במחזורי הפתיחה בעקבות תיקו וארבעה הפסדים עם לצ'ה ב-2005. אחד הגורמים להדחתו מאטלאנטה הפעם, מלבד התוצאות האיומות, הוא היחסים המעורערים עם הקפטן הוותיק כריסטיאנו דוני.

מי שיחליף את גרגוצ'י בתפקיד הוא אנטוניו קונטה, שהעלה את בארי לליגה הראשונה אבל החליט לעזוב בשל חילוקי דעות עם ההנהלה עוד בטרם יצאה העונה לדרך. קונטה בן ה-40, הזכור מימיו בנבחרת איטליה וכמובן ביובנטוס שם שימש כקפטן, כבר הגיע למשרדי המועדון בברגמו ויעביר כבר הערב אימון ראשון בקבוצתו החדשה.

* ועוד באיטליה. מאמן אינטר ז'וזה מוריניו הורחק ממשחק אחד ונקנס ב-15 אלף יורו בשל התנהגותו במהלך משחק הליגה של הנראזורי בקליארי. מוריניו התפרץ לעברו של השופט הרביעי וטען כי השופט הראשי היה צריך להרחיק את שחקן קליארי דוד אסטורי בכרטיס אדום. מוריניו הורחק מהמגרש וייאלץ לצפות במשחק הליגה הקרוב של אינטר נגד נאפולי ביום רביעי מהיציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully