וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדר מרקס פותחת את הבוקר

ענת קם

15.9.2009 / 18:22

שדרנית גלגלצ הדר מרקס תגיש את תכנית הבוקר ודלית רצ'שטר תגיש את "סינגלס" במקומה. בשישי הקרוב: סיכום שנה בוידיאו באתר גלי צה"ל

תחנת המוזיקה גלגלצ תבצע אחרי החגים שינויים בלוח המשדרים. שדרנית התחנה הדר מרקס תגיש מעתה את תכנית הבוקר מדי יום בין השעות 08:00-10:00. החל מהשעה 10:00 תמשיך אהרון בשידור התכנית "מתגלגלים". מרקס, אשר הגישה בארבע השנים האחרונות את תכנית הערב "סינגלס", נחשבת לשדרנית אהודה מאוד על מאזיני התחנה ואף זכתה בשנה שעברה בפרס "תגלית השנה" של הרדיו הישראלי. את התכנית "סינגלס" תערוך ותגיש מעתה דלית רצ'שטר, שהשתחררה לאחרונה משירות סדיר כעורכת מוזיקלית בתחנה הצבאית.

דלית עופר, מנהלת גלגלצ, הודיעה על השינויים בהרמת הכוסית של התחנה לכבוד השנה החדשה. עופר ציינה כי בשנה החולפת רשמה גלגלצ את העלייה הגדולה ביותר שנרשמה באחוזי ההאזנה לתחנות הרדיו, על פי סקר TGIהאחרון בו נקבע כי בקרב גילאי 18-44 גלגלצ הינה התחנה המואזנת ביותר בישראל, עם שיעור של 38.5 אחוזי האזנה.

הדר מרקס מסרה: "אני מאוד מתרגשת לקראת המעבר לבוקר, וכבר הולכת לקנות שעון מעורר. זו סיומה של תקופה מדהימה בשבילי. להיות חלק מצוות סינגלס הייתה זכות מופלאה. תודה ואינספור נשיקות לדן-דן מטיוק העורך והמון הצלחה לדלית, חברה מקסימה וחיית סינגלס אמיתית".

מנהלת גלגלצ דלית עופר הוסיפה: "מגמת העלייה המתמשכת בשנים האחרונות בשיעורי ההאזנה מעידים, לשמחתנו, על אמון רב מצד מאזיני גלגלצ".

ועוד ביהודה הימית: ביום שישי הקרוב תשדר גלי צה"ל לראשונה סיכום שנה במשדר וידיאו שישודר החל מהשעה 11:00 באתר גלי צה"ל ובאתרי חדשות ערוץ 2. את המשדר יערוך ויגיש עידן קוולר ויתארחו בו כתבי התחנה שיסכמו את אירועי השנה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully