וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטורים נוסח פולין

המאמן התראיין לטלויזיה, ויו"ר ההתאחדות לאטו פיטר אותו בערוץ אחר. בינהאקר: "לא ראיתי דברים כאלה, חבורת חובבנים"

בזמן שבנבחרות אחרות עושים חושבים ומעכבים החלטות, אצל נבחרת פולין העניינים נחתכים באופן מהיר ומוזר מאין כמוהו. אחרי התבוסה 3:0 לסלובניה אתמול (רביעי) החליטו בהתאחדות הפולנים להיפרד מהמאמן ההולנדי ליאו בינהאקר. לאחר המשחק אמר יו"ר ההתאחדות, גז'גוז' לאטו, לטלויזיה הפולנית: "זה היה משחקו האחרון של בינהאקר בתפקיד. לא רצינו לבצע החלטה נמהרת, אבל זו החלטה שלא ניתנת לשינוי. בינהאקר לא ימשיך בפולין".

המאמן ההולנדי לא נשאר חייב, ותיאר בפני התקשורת בארצו את השתלשלות האירועים: "ראיתי כבר דברים מטורפים בקריירה שלי, אבל ההתאחדות הפולנית התעלתה על כולם. לא היה לנו סיכוי מול סלובניה והפסדנו בצדק, אבל הם פשוט השתוללו מעצבים בסיום. התראיינתי לתחנת טלויזיה אחת, והיו"ר לאטו פיטר אותי בראיון לתחנה אחרת, שלושה מטרים ממני!".

בינהאקר לא נרגע והמשיך לירות: "אחר כך לאטו בא אליי וברור היה שהוא שתה יותר מדי אלכוהול. הוא התנצל והזמין אותי לפגישה במשרדו. אז הסתבר שאין לו אפילו את הסמכות לפטר אותי ללא התייעצות עם שאר חברי ההנהלה, אז כנראה שאני לא מפוטר אחרי הכל. למרות זאת, אין לי כל כוונה לחזור לשני המשחקים שנותרו. אני מצטער עבור השחקנים שהם אנשים נפלאים, אבל מי שמקיף את הנבחרת אלו פשוט חבורת חובבנים".

פולין כשלה בניסיונה להעפיל לגביע העולמי, דווקא כשהגיעה לבית 3 כאחת משתי הפייבוריטיות להעפיל. בינהאקר בן ה-67 היה המאמן הזר הראשון בפולין והיחיד שהוביל אותה לאליפות אירופה, ביורו 2008, אך לא הצליח להמשיך את ההצלחה גם לקמפיין הנוכחי. בימים הקרובים יוסדרו העניינים הכספיים בין ההתאחדות לבינהאקר, וללאטו כבר מתרוצצות מחשבות לגבי מחליפים פוטנציאליים עם משתנה אחד מכריע - "המאמן הבא בטוח יהיה פולני", קבע היו"ר.

עדכון ראשון: 17:38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully