וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפנית האחרונה בקריירה של מוניקה לוינסקי

28.12.1999 / 17:12

תפרסם חברת דיאטות. לטענת השמועות, תמורת מיליון דולר

מוניקה לוינסקי, מי שחדרה לתודעת הציבור בעקבות הרומן שניהלה עם נשיא ארצות הברית ביל קלינטון, שכמעט וגרר את הדחתו, מצאה דרך חדשה להתפרנס. היא חתמה על חוזה עם חברת הדיאטות ג'ני קרייג, ותפרסם את הצלחתה בתוכנית ההרזייה של החברה. עד כה, רזתה לוינסקי 14 ק"ג, והיא שואפת להמשיך ולהשיל קילוגרמים בעזרתה.
לוינסקי הולכת בעקבותיה של שרה פרגוסון, הדוכסית מיורק, שרזתה בעזרת ג'ני קרייג, ובמקביל, השמינה את הארנק שלה במיליון דולר. דובר החברה מסרב לאשר או להזים את הדיווח לפיו לוינסקי גם היא תרוויח מיליון דולר, אם תצליח לרזות 30 ק"ג. לדבריו, הפרטים האלה חסויים, כמו אצל כל לקוחות החברה. הוא סירב, כמו כן, לחשוף כמה שוקלת היום לוינסקי, וכמה היא עוד רוצה לרדת.
"מוניקה היא דוגמה להצלחה של השיטה שלנו", אמר הדובר. "היינו מודעים לכך שיש לה משקל בעייתי, והיא נאבקת איתו. אנחנו לא משתמשים בסיפור החיים שלה, אלא בהצלחה שלה להגשים את מטרותיה". החוזה נחתם בקיץ, כשלויסקי הצטרפה לתוכנית ונראה היה שההרזייה שלה אכן מתקדמת בקצב מספק.
החל מיום ראשון תופיע לוינסקי בשתי פרסומות, בהן תיראה דמותה התפוחה "לפני", ותמונתה החטובה והמאושרת "אחרי". הפרסומות יהיו הופעתה הראשונה של לוינסקי בטלוויזיה הארצית מאז הראיון שלה בתוכנית של ברברה וולטרס והופעת האורח בתוכנית האירוח הקומית "סטרדיי נייט לייב". הקמפיין ירוץ עד חודש מרץ לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully