וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: זוכה גרף מיליון ב"מי רוצה להיות מיליונר?"

8.8.2000 / 23:58

יזהר נבו הטיל מטבע בשאלת המיליון לאחר שנעזר בגלגל ההצלה האחרון; יורם ארבל: "זה היה ממש קסם, אני רעדתי"

מאת גלי סימן-טוב

המתמודד שזכה הערב לראשונה במיליון שקלים בתוכנית "מי רוצה להיות מיליונר?", הימר על שאלת המיליון באמצעות הטלת מטבע. זאת לאחר שכבר נעזר בגלגל ההצלה האחרון של "חמישים-חמישים". כך סיפר הערב מגיש התוכנית, יורם ארבל. "למרות ההימור האמיץ שעשה, נראה היה כי ידע את התשובות", מספר ארבל על הזוכה, יזהר נבו. בשאלת חצי המיליון נעזר נבו בחבר טלפוני.

שאלת מיליון השקל בה זכה היתה: "מה שם הספר הראשון בסדרת 'הספורטאים הצעירים'?". התשובה היא: "בעט, אלון, בעט".

נבו היה המתמודד הראשון בצילומים שעלה לשחק מתוך עשרת המועמדים. ארבל מספר: "כבר בשאלה השישית או השביעית הרגשתי שמדובר במתמודד רציני".
ארבל מספר כי האווירה באולפן לאחר הזכייה היתה מרגשת מאוד. "זה היה ממש קסם, אני רעדתי", אמר לגלי צה"ל.

ארבל טוען כי באולפן שררה בתקופה האחרונה הרגשה כי מישהו יזכה בפרס הגדול בקרוב, "וזאת מכיוון ששיטות המיון השתכללו והמתמודדים שמגיעים הם בעלי רמה גבוהה יותר".

למרות, שנבו היה המתמודד הראשון באותו הערב, המתח באולפן לא מנע ממשתתפי שאר התוכניות שצולמו באותו הערב להגיע לסכומים נכבדים. "חששנו שלאחר הזכייה תהיה נפילת מתח, אבל הם שיחקו יפה מאוד. רבים מהם הצליחו לזכות ב-250 אלף שקלים".

מיליונר ראשון

עד כה עמד הפרס הגבוה ביותר שהוענק בתכנית על 250 אלף שקלים, ולאחרונה החלה להישמע ביקורת על כך שבגרסה הישראלית, לאחר כ-40 תכניות, אין עדיין זוכים בפרס הגדול, זאת לעומת שישה זוכים בתכנית בארה"ב.

לפני כחודש אמר חיים מנור, בעלי חברת ההפקה "מעגלות הפקות", המפיקה את התכנית, לוואלה! חדשות כי "בישראל דווקא מחכים למיליונר הראשון. זה טוב לרייטינג ולפרסום התוכנית, אבל אנחנו לא נעשה דבר בשביל לחלק את הכסף. השאלות שאנו שואלים הן מתאימות בהחלט".

גם ארבל אמר אז כי "השאלות בתוכנית הן בהחלט שאלות שניתן לפתור - וזה עוד יקרה". עכשיו נשארת השאלה מתי יקרה הדבר גם אצל המתחרה הגדולה - "הכספת".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully