וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "שמח שנפתחה בפניי האפשרות לשחק בנבחרת"

11.8.2009 / 16:19

במזכירות ההתאחדות לכדורגל נענו לבקשתו של המאמן דרור קשטן ושינו את החלטתם באשר לזימונו של חלוץ בני יהודה

בישיבת מזכירות ההתאחדות לכדורגל היום (שלישי) עלתה סוגיית אי זימונו של אלירן עטר לנבחרת, זאת לאחר שהמאמן הלאומי דרור קשטן רצה לזמנו אך בהתאחדות ביקשו ממנו להמתין מאחר שלעטר הייתה בעברו עבירה פלילית.

לאחר בחינת המקרה של עטר בפעם הראשונה ובחינת השיקולים הערכיים והמוסריים, החליטה ההתאחדות שלא עבר מספיק זמן מביצוע העבירה כדי לאפשר לו לקבל זימון לנבחרת. אך בעקבות בקשתו של קשטן ומתוך כוונה לא לפגוע בסיכויי הנבחרת במוקדמות מונדיאל 2010, קיבלה המזכירות את המלצתו החדשה של לוזון לאשר למאמן הלאומי לזמן כל שחקן בו הוא חפץ.

אלירן עטר שמח על הסרת המחסום עבורו, ואמר לכתבנו רענן ברנובסקי: "אני שמח שנפתחה בפני האפשרות להיות מזומן לנבחרת, ועכשיו נשאר לי להוכיח שאני ראוי ולהמשיך לעבוד קשה כמו שעשיתי עד עכשיו. זו גאווה גדולה מאוד ללבוש את מדי הנבחרת, ואשמח מאוד לעשות את זה מתי שיקראו לי".

לא יהיו שוטרים ביציע?

שבוע וחצי לפני שריקת הפתיחה של עונת 2009/10 בליגת העל, ובהתאחדות לכדורגל ממשיכים בהכנות קדחתניות לשינויים. מלבד השיטה החדשה והקמת בית הנבחרות בשפיים אליו כבר התפרסם מכרז, מקווים בהתאחדות שגם האווירה ביציעים תשתנה ותמשיך את המגמה מהעונה הקודמת, בה פחתו אירועי האלימות.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, נפגש עם השר לבטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', שהבטיח כי בשנה הבאה לא יהיו שוטרים במגרשי הכדורגל וכבר השנה יתקיים פיילוט לצמצום מספר השוטרים במגרשים.

עוד בהתאחדות, הוחלט כי בני לוד ועירוני רמת השרון מהליגה הלאומית תוכלנה לאחר במגרשיהן ללא תאורה עד סוף דצמבר. באוקטובר יבדקו צוותים של ההתאחדות אם הקבוצות אכן עומדות ביעד להשלמת עבודות התאורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully