וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדון רוי לחמש שנים נוספות בפורטלנד

כוכב הבלייזרס יישאר לחש נוספות בקבוצה תמורת סכום סמלי של 82 מיליון דולר. קורט ראמביס מתקרב למינסוטה

בשורות נהדרות לאוהדי פורטלנד: ברנדון רוי חתם בקבוצה לחמש שנים נוספות. רוי בן ה-25 צפוי להרוויח 82 מיליון דולר בתקופה הזאת, כשבעונה הזאת (האחרונה בחוזה הרוקי שלו) ירוויח 4 מיליון דולר, ב-2010/11 הוא ירוויח 14 מיליון דולר, ומאז שכרו יעלה מדי שנה ב-10.5 אחוז עד שנתו האחרונה בחוזה.

רוי הוליך את הבלייזרס בעונה האחרונה עם 22.6 נקודות ו-5.1 אסיסטים, ועזר לה להגיע למאזן 28:54 ולפלייאוף, שם הפסידו הבלייזרס בסיבוב הראשון. פורטלנד, כזכור, צירפה בקיץ גם את אנדרה מילר, והציפיות מהקבוצה הצעירה של נייט מקמילן ממשיכות לעלות.

רמביס לוולבס?

דיווחים בתקשורת בארה"ב מדווחים כי קורט רמביס צפוי להתמנות למאמן מינסוטה. ראמביס, שחקן עבר בלוס אנג'לס לייקרס, ששימש כעוזרו של פיל ג'קסון על ספסל הלייקרס, כבר ערך שתי שיחות עם הבעלים של הוולבס, גלן טיילור, שבינתיים לא קיבל החלטה.

רמביס שיחק תשע עונות בשורות הלייקרס, והיה שחקן ספסל חשוב בתקופת ה"שואוטיים" בשנות ה-80. הוא שימש כעוזר מאמן של הלייקרס בעשר השנים האחרונות, ומילא את מקומו של פיל ג'קסון כשהחמיץ משחקים בגלל בעיות בריאות.

רמביס כבר ניהל שיחות בקיץ בנוגע למשרת המאמן בסקרמנטו, אך התפקיד הלך בסופו של דבר לפול ווסטפהל. גם פילידלפיה הוזכרה כאפשרות עבור רמביס, אך אדי ג'ורדן קיבל את התפקיד. אם ראמביס ימונה למאמן מינסוטה, הוא יקדים מועמדים אחרים כמו מארק ג'קסון ואלסטון טרנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully