וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוקבקים שצונזרו - פרצופה של המדינה

הטוקבקיסטים ברשת כבר הכריעו - מבחינתם, אירוע הירי אמש בת”א הוא מעשה צודק ונכון. כשהחושך מסתתר מאחורי מסך מחשב, אולי צריך להוציאו לאור בכוח

אמש קצת לפני השעה אחת עשרה בלילה נורו למוות שני חברים בקהילה ההומוסקסואלית, במסע רצח במרכז הגאה שברחוב נחמני, תל אביב. ניר כץ, מדריך נוער במקום וליז טרובישי בת ה-16 נהרגו לאחר שאלמוני חדר למבנה והחל לירות לעברם ולכל עבר.

סביב השעה אחת עשרה בלילה החלו להתברר הפרטים על המקרה - "פיגוע ירי במרכז הקהילה ההומוסקסואלית בתל אביב" נכתב בכותרות והתגובות לידיעות לא איחרו לבוא.

התגובות הזריזות ביותר היו כמובן שייכות לטוקבקיסטים, חלקם מזועזעים ורבים רבים שביקשו להביע הזדהות דווקא עם הרוצח ו"לחגוג" את המאורע. עבודתם של מסנני הטוקבקים במערכות החדשות היתה קשה הלילה, רוב מי שהטריח עצמו לרשום את הגיגיו רשם אותן כמעט בידיעה שהסיכוי שהן אכן יתפרסמו נמוך. דברי תועבה, קללות עסיסיות, שמחה לאיד ושנאת חינם. כמה מהתגובות הצליחו לעבור דרך המסננת אל אתרי החדשות עצמן, התגובות הללו היו רק טיפה בים שסונן.

לאחר דיון במערכת החדשות בשעות הבוקר הוחלט כי דווקא במקרה זה צריך לפרסם את אותם הטוקבקים שביום רגיל אסור שיראו אור יום. אולי הפעם פרסומם לא יביא כבוד למפרסמים ויציגם כמי שהם באמת.

מוות לערבים הפך למוות להומוסקסואלים

הקורא "שימי" החליט כי מדובר בסדום ועמורה וכי המעשה צודק. (כל הטעויות והנוסח הקלוקל בעברית לא שונה לטוב או לרע – ההודעות מפורסמות כלשונן)
- סדום ועמורה כנסו דחוף!!!
- כך היה בסדום ועמורה משכבי זכר מין שאינו במינו והם נכחדו אז מה הפלא לא זו דרכם של בני אדם אלה של בהמות מגעילללללללללל!!!!!

- "יש לבנות בית קברות להומויים בנפרד בכל מצבה לתלות
במקום מגן דוד או צלב (ויוראטור מזהב)"
נכתב בטוקבק נוסף שצונזר.

- "מבחינתי ההומואים התגרו במצעדי הבהמות לא רק בדתיים אלא גם בחילוניים שמבינים שדרכם מובילה להרס ואבדון...רחמים עלייכם זה או לחיות או לא להיות בכלל הומו ולסבית"

- "מוות להומואיםםםםםםםםםםםםם"

- "הומו זה פגם גנטי ויש ניתוח קטן שיגרום לכם להימשך לנשים"

- "כל הכבוד לאותו יורה אני בעדך אחי המשך בדרכך!!!מי ייתן ולא תתפס וזה על אותו מצעד בירושלים שעשיתם יא הומואים מסריחים"

- "כל הכבוד לרוצח !!! צריך להשמיד את המתחנגלים האלא אחרת לאט לאט כולם ידבקו בזה"

אלו הן רק חלק מהתגובות שממשיכות לזרום למערכת על כל ידיעה או דעה שקשורה לאירוע הירי אתמול במרכז הקהילה ההומו-לסבית בתל אביב.

לא ניתן לומר שאחוזי האוכלוסיה שמחזיקה בדעות הללו קיימת בשיעור דומה לאחוזי הטוקבקים שצונזרו במהלך הלילה. אך נראה שמי שמחזיק בדעות הללו מנסה, ובמידה רבה גם מצליח לשלוט במרחב הווירטואלי, בכמות הזבל שהם מנסים לפרסם ולעלות לאתרי האינטרנט. אתר החדשות באינטרנט, המרחב הציבורי החופשי ביותר, מקיאים אותם מקרבם ולא מאפשרים לדעות אלו להעלות. הפעם אולי זכות הציבור וגם חובתו לדעת שעשבים שוטים ממשיכים להתפשט, שוהים מאחורי מסך מחשב ושולחים בביטחון שנאה לכל עבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully