וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: הפועל ת"א ניצחה 1:3 את גטבורג

שכטר (73), יבואה (78) ונאתכו (93) ביטלו יתרון מוקדם של הייסן (21), והעמידו את האדומים במצב מצוין לקראת הגומלין

אחרי קיץ מסעיר ומלא בהחתמות מרשימות, פתחה הערב (חמישי) באופן רשמי הפועל תל אביב את עונת 2009/2010 עם המפגש המסקרן נגד גטבורג השבדית במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, ואם לשפוט על פי המשחק הראשון - כל הציפיות המוקדמות של אוהדי הקבוצה לקראת העונה הקרובה נראות מוצדקות עד מאוד. על רקע הפגנות אנטי ישראליות וכשהם מלווים באבטחה צמודה במשך היומיים האחרונים, האדומים הציגו משחק יעיל וסבלני, ולבסוף גם באו על סיפוקם עם מספר עקיצות ו-1:3 מצוין ומרשים, שמעמיד אותם במצב נהדר לקראת הגומלין.

דדי בן דיין ומיכאל זנבדרג ערכו את הופעת הבכורה הרשמית שלהם בהרכב של אלי גוטמן, שהעדיף את ערן זהבי ב-11 הפותחים על חשבון מהראן לאלה ואיתי שכטר. האדומים התקשו להניע כדור כמו שצריך במחצית הראשונה, ובדקה ה-21 גם נענשו, כשהתקפה מבולגנת בצד אחד הפכה למתפרצת בצד השני, אותה ניצל הייסן כדי לקבוע 0:1 למארחת. עם היציאה מחדרי ההלבשה הכניס גוטמן את שכטר במקום זהבי, ולאחר החילוף החלה סגנית האלופה הישראלית לשחק טוב יותר, ואף הגיעה למספר הזדמנויות, אך שכטר ויבואה הרבו להחמיץ.

השבדים, שכבר שיחקו 16 משחקים בליגה המקומית עד כה, הציגו כושר גופני עדיף, אלא שהאדומים של גוטמן המשיכו להשתפר ככל שחלפו הדקות, ובדקה ה-73 התקפה יפה הסתיימה בראש של שכטר, שאיזן ל-1:1. האדומים לא הסתפקו בשוויון, ובדקה ה-78 יצאו למתפרצת קטלנית, אותה סיים יבואה כדי להשלים מהפך ענק ולקבוע 1:2. השבדים יצאו קדימה על מנת לחפש את השוויון, אך האדומים ניצלו זאת כדי לטוס למתפרצת נוספת, והפעם היה זה נאתכו שהיה אמון על הסיומת כדי לעשות 1:3 מדהים. האדומים נמצאים בעמדת זינוק מצוינת לקראת העפלה לסיבוב הרביעי של מוקדמות הליגה האירופית, ואם ימשיכו לשחק כפי ששיחקו הערב, דומה כאילו עונת 2009/2010 הולכת לחייך לצד האדום של תל אביב.

מהלך המשחק

דקה 12 - מיכאל זנדברג שחרר את רגל שמאל, אך הבעיטה שלו עברה ליד הקורה.

דקה 20 - תומאס אולסון קיבל כדור טוב מחוץ לרחבה, אך הבעיטה שלו חלפה ליד הקורה השמאלית.

דקה 21 - גול! השבדים יצאו למתפרצת ופרצו את ההגנה האדומה עם מספר מסירות, כשטוביאס הייסן ניצל כדור עומק מצוין של אולסן כדי להגיע מול מול אניימה ולגלגל פנימה. 0:1 לגטבורג.

דקה 40 - מבצע יפה של יבואה הסתיים בבעיטה של זנדברג מחוץ לרחבה אל מעל השער.

דקה 47 - התקפה יפה של השבדים הסתיימה בבעיטה של סבנסון מעל השער.

דקה 60 - כדור חופשי של נתאכו מצא את הראש של שכטר, אך כריסטנסן הדף וההגנה המארחת נחלצה.

דקה 63 - סמואל יבואה פרץ היטב והגיע מול כריסטנסן, אלא שהשוער השבדי הצליח להדוף בקצות אצבעותיו.

דקה 73 - גול! גילי ורמוט קיבל כדור באגף הימני, הגביהה לרחבה ומצא את הראש של איתי שכטר המחליף, שנגח מדויק ומצוין הישר אל הרשת. 1:1.

דקה 78 - גול! מתפרצת קטלנית של האדומים שוב מצאה את ורמוט באגף הימני, והפעם הקשר המוכשר העדיף כדור רוחב על הקרקע, אליו הגיע ראשון יבואה כדי לדחוק פנימה. 1:2 להפועל ת"א.

דקה 93 - גול! השבדים חיפשו את השוויון והפקירו את ההגנה, הפועל ניצלה זאת כדי לצאת למתפרצת נוספת, ואחרי החמצה ראשונה של שכטר הצטרף נאתכו, שקיבל ממנו את הכדור, וקבע את תוצאת המשחק. 1:3 להפועל.

הרכב הפועל ת"א: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין, ביברס נאתכו, מיכאל זנדברג (זוראב מנטשאשווילי, 78), גילי ורמוט, ערן זהבי (איתי שכטר, 46), סמואל יבואה (מהראן לאלה, 86).

הרכב גטבורג: קים כריסטיאנסן, היאלמר יונסון, רגנאר סיגורדסון, אריק לונד, סבסטיאן אריקסון, טומו טורונן, גוסטב סבנסון, תומאס אולסון (יוהאנסון, 70), ת'יאודור ביארנסון (אלכסנדרסון, 72), טוביאס הייסן, סטפן סלאקוביץ' (סבנסון, 89).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully