וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: רופאים ישראלים תחת חקירה

בית הדין לערעורים בבוקרשט דן היום בערעורם של הארי ויאיר מירון, בעקבות ההחלטה על הארכת מעצרם. רופאים ישראלים עם אזיקים על הידיים ברומניה - כך זה קרה

בית הדין לערעורים ברומניה דן היום (שני) בערעורם של בעלי מרפאת הביציות בבוקרשט, הארי ויאיר מירון. הערעור הוגש בעקבות ההחלטה להאריך את מעצרם ב-29 ימים לפני שבוע.

לפני כשבוע נעצרו הארי ויאיר מירון, אב ובנו, בפשיטה שנערכה על המרפאה שבבעלותם. גם הבן יאיר עבד במרפאה כרופא. בין 30 החשודים שנעצרו גם פרופ' נתן לויט וד"ר גניה זיסקינד. משמאל, הארי מירונסקו (מירון)

הכנסות המרפאה ששמה "סאביק" נאמדו ב-20 מיליון יורו. העיתון הרומני "גרדיאנול סיפר באתר האינטרנט של המרפאה מצוין כי נערכו בה 2,000 הפריות מלאכותיות וכי מחיר כל הפריה נע בין 8,000 ל-10,000 יורו. העיתון מציין שרבים מהזוגות שטופלו הגיעו מישראל ומגרמניה. הארי מירון (משמאל) ויאיר מירון (באמצע).

נשיא המועצה הרפואית של רומניה, ד"ר ואסילי אסטר סטואה, התראיין לטלוויזיה בארצו וסיפר כי כבר שנה שעברה ביקשו לסגור את המרפאה. "החקירה חשפה עבירות אתיות חמורות", אמר סטואה, "הרופאים הישראלים עבדו מבלי שהחזיקו רישיון לעבוד ברפואה ברומניה. אני רוצה לומר כי האנשים האלה מעורערים בנפשם, וניתן להשוות את מה שעשו רק למה שנעשה באושוויץ"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

פרופ' לויט שעוכב ברומניה הכחיש כי המרפאה פעלה בניגוד לחוק: "המרפאה הזו ככל הידוע לנו קיבלה אישורים. לא היה שום מצב שבו היא פעלה בניגוד לחוק. על הבסיס הזה באנו לפה והבאנו מטופלות ישראליות, ועשינו את זה בהצלחה. אם היה לנו מושג קל שבקלים שמשהו לא חוקי בפעילות המרפאה, היינו סוגרים אותה". בראיון לערוץ 2 הוא תיאר את הפשיטה על המרפאה כסרט: "מספר רב של כוחות פרץ לתוך המרפאה עם נשקים שלופים. אחת המטופלות שלנו שכבה שם בפוזה מאוד אינטימית, באמצע טיפול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully