וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רזי ברקאי ורינו צרור בין זוכי פרס מפקד גלי צה"ל

ענת קם

12.7.2009 / 19:49

ברקאי יקבל את הפרס על תכניתו "מה בוער", צרור זכה בפרס על התכנית "אטרף פיוטים - מבתי הכנסת אל עולם הרוקנ'רול" שהגיש יחד עם עומר בן רובי

התכנית "מה בוער" עם רזי ברקאי תזכה השנה בפרס מפקד גלי צה"ל על שם הראלה מודעי, המחולק לתוכניות ופרויקטים מצטיינים מזה למעלה מ-30 שנה. התכנית, בעריכת שרי סגל, תזכה בפרס בקטגוריית תכנית האקטואליה. המשדר המשולש מוושינגטון, קהיר ויפו, שערך מתן חודורוב עבור יומן הבוקר "בוקר טוב ישראל", יזכה בתעודת הוקרה בקטגוריה זו.

בקטגוריית תכנית תרבות, בידור ומוזיקה זכתה התכנית "כמו לא הלכת מעולם", תכנית מיוחדת לזכרו של עלי מוהר בה השתתף גם אריק איינשטיין. את התכנית ערך והגיש לירון זייד. "הפסקול הישראלי", סדרת תוכניות מיוחדת על 60 האלבומים הישראלים שעיצבו 60 שנות עצמאות בעריכת ליאור פרידמן, זכתה בתעודת הוקרה.

בקטגוריית תכניות אומר ותעודה זכו התכניות "אור פרא", תכנית מיוחדת ליום השנה לפטירתה של המשוררת יונה וולך בעריכת ענבר מאור, והתכנית "חרוט בעור", תוכנית מיוחדת ליום הזיכרון לשואה ולגבורה על התמודדותו של הדור הראשון, השני והשלישי לשואה עם הזיכרון והגורל המשפחתי. את התכנית ערכו טלי ליפקין-שחק ושי זמיר.

בקטגוריית תכניות צבא וביטחון זכתה התכנית "מאין יבוא עזרי", תוכנית תיעודית מיוחדת לערב יום כיפור שבחנה את דילמות האמונה בשדה הקרב בעריכת זקי ג'מאל ורעות ענבר. התכנית "שיעור מולדת", תכנית מיוחדת ליום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה שהביאה את סיפורם של המורים והמורות ששכלו את תלמידיהם בעריכת הני עמיר וענבר מאור, תקבל תעודת הוקרה.

בקטגוריית מבצעי שידור זכתה התכנית "אטרף פיוטים - מבתי הכנסת אל עולם הרוקנ'רול", שהגישו רינו צרור ועומר בן-רובי והוקדשה לפיוטים המסורתיים שהפכו לתופעה מרכזית בשנה החולפת במוזיקה הישראלית הפופולארית. את התכנית ערכו צורי רוקח ועומר בן-רובי. "יום השפה העברית", יום שידורים מיוחד לציון יום פטירתו של אליעזר בן יהודה בהשתתפות אסף אשתר, אבשלום קור, סאבלימינל, רוביק רוזנטל, רבקה מיכאלי, אריאל הורוביץ ועוד ובעריכת צורי רוקח יקבל תעודת הוקרה.

טקס פרס מפקד גלי צה"ל יתקיים ביום רביעי, 12 באוגוסט בבית חיל האוויר בהרצליה במעמד משפחת מודעי ובהשתתפות בכירי גלי צה"ל. צוות השופטים השנה כלל את יושב ראש הוועדה הפרסומאי משה תאומים, יועצת הרמטכ"ל לענייני נשים לשעבר תת-אלוף (מיל') יהודית גריסרו ושולי מועלם, אלמנתו של סא"ל משה מועלם, מג"ד הבופור שנהרג באסון המסוקים, שהאזינו לעשרות תוכניות והפרויקטים שהוגשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully