וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופסק החיפוש אחר גופות נוסעי אייר פראנס

27.6.2009 / 7:23

חיל האוויר הברזילאי הודיע כי הוא מפסיק את חיפושיו אחר גופות מטיסת חברת אייר פראנס שהתרסקה לפני כחודש. ספינות צרפתיות עדיין מחפשות אחר הקופסה השחורה

הופסקו החיפושים אחר גופותיהם של 228 נוסעי ואנשי צוות טיסת אייר פראנס 447. חיל האוויר של צבא ברזיל הודיע הלילה (שבת) כי הוא מפסיק את החיפושים אחר גופות נוסעי טיסת אייר פראנס שהתרסקה לפני כחודש. סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה כי בנוסף יופסקו הניסיונות לאתר שברים נוספים מהמטוס. במהלך החיפושים עד כה נמצאו 51 גופות מתוך 228 נוסעים שהיו במטוס, ו-600 חלקים ושברי המטוס נמשו מהמים.

קצין בחיל האוויר הברזילאי מסר כי לא צפויים להימצא גופות נוספות זמן רב כל כך לאחר ההתרסקות. "כבר תשעה ימים שלא מצאנו גופות מהמטוס", אמר הנרי מונהוז. יחד עם זאת ספינות של הצי הצרפתי יישארו במקום ההתרסקות ויחפשו אחר אותות מהקופסה השחורה.

הקופסה השחורה מכילה מידע חשוב שיכול לסייע לגלות מה קרה ברגעים האחרונים לפני שמטוס האיירבוס A330 התרסק בים בדרכו מריו דה ז'נרו לפריז ב-1 ביוני. אותות הקופסה השחורה נשלחים כל שנייה במשך חודש ימים. הם יכולים להיקלט גם ממרחק של 2 קילומטרים. הספינות הצרפתיות המעורבות בחיפושים אחר המטוס מצוידות היטב למטרה, וכוללות גם צוללת גרעינית המצוידת במערכת סונאר משוכללת.

אתר ההתרסקות המרוחק ועומק האוקיינוס מקשים על החיפושים. שרידי המטוס עלולים להימצא בעומק קילומטר עד ארבעה קילומטרים. בהתרסקות המטוס נספו כל 228 הנוסעים ואנשי הצוות שהיו על סיפונו. מדובר באסון התעופה הקטלני ביותר שראה העולם מאז 2001 ושידעה חברת התעופה הצרפתית ב-75השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully