וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם נוספת: תינוק הושאר ברכב ונפגע קשה

איילה חננאל ונעמה טלמור

21.6.2009 / 17:29

אב השאיר את בנו בן השנתיים ברכב כשחלונותיו פתוחים אך ככל הנראה האזעקה פעלה והם נסגרו אוטומטית. עובר אורח איתר אותו חסר הכרה

זוג הורים השאיר בצהרים (ראשון) את תינוקם בן השנתיים ברכב סגור. התינוק אותר על ידי ניידת מגן דוד אדום שחלפה במקום, ופונה במצב קשה לבית החולים. כעת לא נשקפת סכנה לחייו. בשעות האחרונות חל שיפור במצבו והוא מוגדר כעת קל-בינוני. התינוק ער ומתקשר עם הסובבים. מבית החולים אסף הרופא נמסר כי הפעוט עובר בבית החולים סדרת בדיקות ויישאר הלילה מאושפז.

בני הזוג הגיעו לבית החולים אסף הרופא על מנת לקבל תוצאות בדיקות רפואיות והחליטו כי האישה תיכנס לבית החולים לקחת את התוצאות בזמן שבעלה ימתין ברכב עם התינוק. האישה הלכה, ומשאיחרה לשוב הלך בעלה לבדוק את מצבה והשאיר את התינוק ברכב כשהחלונות פתוחים.

ככל הנראה, מערכת האזעקה של הרכב החלה לפעול וחלונותיו נסגרו באופן אוטומטי. להערכת מד"א, הילד שהה במכונית בין חצי שעה לשעה. אדם שעבר במקרה באחת מחניות אסף הרופא בתוך מתחם בית החולים זיהה את תינוק שהראה סימני מצוקה כשהוא כלוא לבדו בתוך מכונית עם חלונות סגורים. האיש שבר את החלון והזעיק צוות טיפול נמרץ של מד"א שהיה בבית החולים. הצוות חילץ את התינוק כשהוא במצב קשה. התינוק מאושפז כעת ביחידה לטיפול נמרץ בבית החולים. בתחנת משטרת רמלה נפתחה חקירה כנגד ההורים, אשר עוכבו לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully