וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלם נבחרת טוגו, עמנואל מטיאס, מועמד להפועל פ"ת

18.6.2009 / 13:47

עמנואל מטיאס, 23, שיחק בעונה שעברה בטוניסיה. בהנהלה קיבלו מסר לפיו אופיי לא יכול להמשיך, אך מנסים להשאירו. יניב צ'יצ'יאן מועמד

בלם נבחרת טוגו עמנואל מטיאס (23), מועמד לשחק בהפועל פתח תקוה בעונה הבאה. במועדון קיבלו רשמים חיוביים לגבי השחקן ועשויים לזמן אותו למבחנים עוד לפני היציאה למחנה האימונים. כרטיסו של מטיאס שייך לאספרנסה הטוניסאית, וב-2007 הוא הושאל לקבוצת גאפסה. מטיאס, יליד ניגריה, שמסוגל לתפקד כמגן ימני, רשם 10 הופעות במדי הנבחרת במוקדמות מונדיאל 2006 ואליפות אפריקה. לפני המונדיאל הוא נחשב לאחת ההבטחות הגדולות של טוגו, אך בסופו של דבר החמיץ את האליפות בגלל פציעה.

נראה כי שמו של הבלם עלה לאחר שאתמול קיבלו חלק מחברי ההנהלה מסר לפיו הבלם סטיבן אופיי לא יוכל להמשיך. גורם בפתח תקוה אישר כי "השחקן, שהגיע לארץ בתיווכו של מאיר שמיר, עשוי לעזוב- אך נעשה הכל כדי להשאירו". לא ברור האם יש קשר לנתק שחל לאחרונה בין המועדון לשמיר. כך או כך, במועדון מאמינים שיוכלו להשאירו, מה גם שהצוות המקצועי רוצה אותו מאוד.

הבלם לירון זרקו קיבל הצעה לעונה הבאה והוא אמור להשיב עליה בתחילת השבוע. כזכור, שלשום פנתה הקבוצה לקובי דג'אני, אלי ביטון וזרקו. דג'אני חתם, זרקו עשוי לחתום בימים הקרובים לאחר שקיבל אתמול הצעה רשמית לחתום על חוזה לעונה הבאה ולאלי ביטון תוגש הצעה במהלך הימים הקרובים. זרקו: "כולם יודעים מי זאת הפועל פתח תקוה בשבילי. זה הבית שלי". גם הקשר אמיר לביא מאשדוד מתקרב לקבוצה של דני ניראון אחרי שתנאיו סוכמו בעל פה בין המועדון לשחקן.

בינתיים, הקשר ג'וניור ויסה, ששיחק בעונה שעברה בקבוצה החל להתאמן בקבוצת אליאנסה לימה בפרו. נראה כי המטרה העיקרית היא שמירה על הכושר הגופני. על פי דיווחים בארצו, לימה תפנה לבית"ר ירושלים על מנת לרכוש את כרטיסו, אבל נראה כי הקבוצה לא תשקיע סכומים גבוהים עבורו.

כפי שפורסם שלשום, מכבי פתח תקוה דורשת דמי השבחה עבור איסמעיל עאמר. בעקבות כך, השחקן צפוי לפנות לוועדה למעמד השחקן. בגלל העובדה שהשחקן התרחק מהמועדון, שוב הוזכר שמו של אורי אוזן, אבל האחרון לא מוכן לקצץ 35 אחוז בשכר. המגן יניב צ'יצ'יאן, ששיחק בעונה שעברה בהפועל עכו, מועמד להצטרף לקבוצה.

קשר קבוצת הנוער, שחר בלילטי, האריך את חוזהו בשנתיים לאחר שלא שיחק בשורותיה בעונה החולפת בגלל שחוזהו לא הועבר בבקרה. הקשר חתם באמצעות סוכנו, גלעד קצב. בינתיים, שחקני הקבוצה עדיין כועסים על העיכוב בקבלת המשכורות. "צפריר מפזר הבטחות באוויר, אבל משכורות אין", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully