וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "נתניהו עשה צעד קדימה"

יו"ר קדימה ציפי לבני הגיבה לנאומו של נתניהו מאתמול. "אם המילים יתורגמו ליוזמות אמיתיות - נתמוך. אם הן יובילו לקיפאון - נתקוף"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: רן צימט)

יושבת ראש האופוזיציה ציפי לבני הגיבה היום (שני) רשמית לנאומו אתמול של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אמש עשה נתניהו צעד בכיוון הנכון, צעד קדימה – תרתי משמע, אמנם באיחור, בהיסוס, תחת לחץ, עם הרבה אם ואבל, כרגע רק מילים אבל בכיוון הנכון וטוב שנאמרו וגם זה צריך להיאמר", אמרה לבני בפתח ישיבת סיעת קדימה.

לדבריה, "דובר רבות אתמול על הצורך בקונצנזוס פנים ישראלי. אין בחברה הישראלית, ובוודאי לא עם קדימה, מחלוקת. לא על הזכות של עם ישראל על ארץ ישראל לא על החובה לשמור על המדינה כבית לאומי לעם היהודי, לא בצורך בשמירה על ביטחון ישראל – ומעולם גם לא הייתה מחלוקת כזו- למרות שהיה מי שניסה לטעון אחרת".

לבני אמרה כי קדימה תתמוך בממשלה במידה שזו תפעל למימוש חזון שתי המדינות. "צריך להגיד את הדבר הנכון, מילים הן תנאי הכרחי, ואתמול כאמור, טוב שנאמרו המילים על ידי רה"מ נתניהו, אך לא פחות חשוב – לעשות את מה שצריך לעשות. גם היום זה המבחן האמיתי של ממשלת ישראל ואנחנו כאופוזיציה אחראית – אם יסתבר שהמילים מתורגמות ליוזמה אמיתית ששומרת על האינטרסים של ישראל וטובה לישראל – נתמוך. אם יסתבר שהמילים נועדו לצאת לידי חובה – נתקוף". אמרה לבני.

  • עוד באותו נושא:
  • ציפי לבני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully