וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איירבוס ביצע נחיתת חירום באיים הקנריים

עידן דורנר

10.6.2009 / 14:48

המטוס של חברת התעופה הספרדית נחת באיים מעט לאחר ההמראה, בשל תקלה באחד ממנועיו, בעת שעשה דרכו לנורבגיה

מטוס איירבוס מדגם 320A נאלץ לבצע היום (רביעי) נחיתת חירום באיים הקנריים, מעט לאחר ההמראה, בשל תקלה באחד ממנועיו. כך מסרה רשות התעופה הספרדית. המטוס של חברת התעופה הספרדית "איברוורלד" אמור היה לטוס מהאיים הקנריים לאוסלו שבנורבגיה. איש לא נפגע.

המטוס שהה באוויר כעשר דקות לפני נחיתת החרום. דוברת רשות התעופה הספרדית קארן מרטל הכחישה דיווחים על כך שאחד המנועים עלה באש. היא לא ידעה לומר כמה אנשים היו על המטוס, אך מהדיווחים עולה כי מדובר ב-180 בני אדם. הנוסעים הורדו מהמטוס והועברו לטיסה לאוסלו.

איגוד מקצועי של טייסים קרא אתמול (שלישי) לצוותי חברת "אייר פראנס" שלא להטיס מטוסי איירבוס עד שחברת התעופה תחליף את מדי המהירות, שככל הנראה, גרמו להתרסקות טיסה 447 סמוך לברזיל בשבוע שעבר. "על מנת למנוע אסון נוסף, אנו קוראים לצוותים לסרב לטיסות במטוסי איירבוס A330 או A340", נכתב בהצהרה של איגוד "אלטר".

כזכור, בשבוע שעבר התרסק מטוס איירבוס של חברת התעופה "אייר פראנס", כשעל סיפונו 228 נוסעים ואנשי צוות. טרם נקבע מה גרם להתרסקות. מדובר באסון התעופה הקטלני ביותר שראה העולם מאז 2001 ושידעה חברת התעופה הצרפתית ב-75 השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully