וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הועד המנהל ברשות השידור משה גביש התפטר

ענת קם

9.6.2009 / 12:46

בתדרוך לעיתונאים אמר גביש: "אני מרגיש שדברים נשמטים לי מבין האצבעות". דורית ענבר תמלא את מקומו החל ב-1 ביולי

יושב ראש הועד המנהל של רשות השידור משה גביש עוזב את תפקידו לאחר שנתיים. גביש אמר היום בשיחה עם עיתונאים: "אני לא יודע עד כמה הממשלה ומשרד האוצר רוצים שידור ציבורי". גביש מסר לשר הממונה על רשות השידור יולי אדלשטיין את התפטרותו.

ברשות השידור הופתעו לשמוע על החלטתו של גביש, שמסר את הדברים בסיום מסיבת עיתונאים בנושא הרפורמה. בתדרוך נכחו סמנכ"ל משאבי אנוש ברשות ליאור רמתי, המשנה ליושב ראש הועד המנהל דורית ענבר ועוד בכירים ברשות שקיבלו בצדהמה את הודעתו.

במכתב ששלח גביש לשר הממונה על רשות השידור יולי אדלשטיין הוא כתב: "בפגישתנו הראשונה זמן קצר לאחר מינויך לתפקיד, הודעתיך כי עם חילופי השילטון אני 'מגיש לך את מפתחות הרשות' ובהחלטה משותפת סיכמנו כי אשאר בתפקיד לפחות עד שתלמד את הנושא.... עתה לאחר למעלה מחודשיים שבהם נוכחתי כי אתה מצוי היטב בחומר וכי השידור הציבורי יקר לליבך אני מממש את החלטתי דאז".

גביש ממליץ במכתבו לאפשר לחלק מחברי המליאה והוועד המנהל להמשיך בתפקידם. וכותב: "החלפת כל החברים בבת אחת תמחק את הזיכרון האירגוני ותיפגע בכל מה שאנו מנסים להשיג".

על פי החוק, מי שתמלא את מקומו של גביש, החל מה-1 ביולי היא דורית ענבר, המשנה ליושב ראש הועד המנהל. דורית ענבר אמרה היום לוואלה! ברנז'ה: "ההתפטרות של משה גביש היא טרגדיה לשידור הציבורי, לתרבות ולתקשורת במדינת ישראל. התרומה של גביש לשידור הציבורי ולהצלתו היא למעלה מכל תיאור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully