וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: צ'ירו פרארה מאמן יובנטוס

בלם העבר שאימן את הביאנקונרי בשני מחזורי הליגה האחרונים קיבל כצפוי את המינוי הרשמי וחתם לשנתיים: "הוא מזוהה עם ההצלחה שלנו"

זה היה צפוי, ועכשיו זה רשמי. צ'ירו פרארה מונה למאמנה של יובנטוס לאחר שחתם על חוזה לשנתיים. "המסע של המאמן, שהוביל את הקבוצה בשני המחזורים האחרונים, יימשך. פרארה הוא מאמן יובנטוס החדש", נכתב בהודעה רשמית מטעם הקבוצה. "הוא אדם שמזוהה עם סיפור ההצלחה של יובנטוס".

פרארה, 42, בלם וקפטן העבר של נאפולי ויובנטוס, קיבל אחריות על הקבוצה שני מחזורים לסיום לאחר פיטוריו של קלאודיו ראניירי. הוא הוביל את הגברת הזקנה לניצחונות על סיינה ולאציו שסידרו כרטיס ישיר לשלב הבתים של ליגת האלופות. פרארה שימש כמנג'ר קבוצת הנוער של יובה ושימש כעוזרו של מרצ'לו ליפי בנבחרת איטליה, תפקיד אותו יעזוב כעת.

ביובנטוס חיפשו מאמן איטלקי צעיר ושמותיהם של לוצ'יאנו ספאלטי ואנטוניו קונטה הועלו. השניים העדיפו להישאר ברומא ובארי, בהתאמה, ובהנהלת הביאנקונרי בחרו בפרארה, שיוצג רשמית מאוחר יותר הערב (שישי). "הוא מאמן צעיר שצבר ניסיון במועדון והודות לעבודה שלו עם אלופת העולם", פרסמה יובה בהודעה הרשמית.

קודם למינוי התייחס קלאודיו ראניירי לראשונה לפיטוריו: "המרירות נשארה, אבל זה חלק ממשחק הכדורגל. לא ציפיתי להתנהגות כזו ממועדון כמו יובנטוס", אמר המאמן הוותיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully