וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו ראניירי פוטר מיובנטוס

הנהלת הביאנקונרי התכנסה לישיבת חירום בשל החשש מאובדן המקום השלישי והחליטה על פיטורי המאמן. צ’ירו פרארה יחליפו באופן זמני

קלאודיו ראניירי פוטר מתפקידו ביובנטוס, כך הודיע המועדון רשמית לאחר ישיבת חירום ארוכה. הנהלת יובנטוס כולה התכנסה בשעות הצהריים לדיון חירום. בהנהלה חששו שהקבוצה תאבד את המקום השלישי המוביל ישירות לליגת האלופות. זאת, לאחר עוד תוצאה מאכזבת (2:2) במשחק הליגה האחרון מול אטאלנטה. יובנטוס לא ניצחה כבר שבעה משחקים (שש תוצאות תיקו והפסד), מה שמהווה הרצף הגרוע ביותר מאז 1993, והפער בינה לבין פיורנטינה הרביעית עומד על נקודה בלבד.

מי שעוד נוכח בישיבת החירום הוא מאמן קבוצת הנוער של המועדון, צ'ירו פרארה. בלם העבר האגדי של המועדון מאמן כעת את קבוצת הנוער, וקיבל את המינוי לשני המשחקים האחרונים שנותרו לעונה מול סיינה ולאציו. על פי הערכות מסוימות, פרארה בן ה-42 עשוי לקבל את הקרדיט גם לעונה הבאה, אם יצלח את שני המשחקים האחרונים שנותרו לעונה.

כלי תקשורת רבים חיכו מחוץ למשרדים בהם היו ישובים חברי ההנהלה של יובנטוס, וחיכו להודעה הרשמית, שלא איחרה להגיע. בנוסף, על פי דיווחים הקבוצה אמורה לצאת למחנה אימונים סגור, הרחק מהקהל והתקשורת, זאת לקראת משחק החוץ מול סיינה במחזור הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully