וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חיפשה חשוד באונס ומצאה אותו בכלא

רמי שני

10.5.2009 / 13:29

חלמאות? במשך 4 שנים חיפשה המשטרה חשוד בביצוע שני מקרי אונס בדרום. כעת מתברר שהחשוד ישב על מקרים דומים בכלא בצפון

המשטרה חיפשה בארבע השנים האחרונות אדם שנחשד בביצוע שני מקרי אונס שאירעו בדרום הארץ, על אף שהוא הורשע לפני כשלוש שנים בניסיון לבצע מקרים דומים באזור הצפון. כך עולה מכתב אישום שהוגש הבוקר (ראשון) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע. כעת מתברר שקצת יותר משנה לאחר אחד ממקרי האונס שאירעו בדרום הארץ, נעצר האיש ונכלא בכלא חרמון בצפון, על מעורבות במעשים פליליים אחרים. רק עתה הגיע מידע מעבדתי הקושר את האיש לשני המקרים שאירעו באזור שדרות.

האיש, מגדי פואז, אסף את הצעירות למכוניתו באזור חבל לכיש שבדרום ואנס אותן באכזריות. בכתב האישום החמור שהוגש כאמור היום בבאר שבע, מפורט המקרה הראשון. במקרה זה מדובר באירוע אלים של חטיפה ואונס בצעירה בת 17. פואז בן ה-26, תושב הכפר מג'אר שבצפון הארץ, מואשם שבדרך לשדרות, הוא סטה לדרך עפר ושם אנס את הנערה באכזריות.

מכתב האישום עולה עוד כי הנערה ביקשה מהנאשם שיחדול ממעשיו, אך הוא המשיך במעשיו. בסופו של דבר הצליחה הנערה להימלט מהמקום ולהגיע לכביש ראשי. שם היא נאספה על ידי נהג שהוביל אותה לתחנת המשטרה בשדרות. על פי עדותה של הנערה, המשטרה פתחה בחקירה, אך עבר זמן רב עד שעלה בידי החוקרים לגבש כתב אישום נגד פואז.

זהות הנאשם התבררה רק באחרונה, בעת בדיקה שנעשתה בנתוני DNA שנלקחו מבגדיה של הנאנסת. עם זאת, במשך מרבית הזמן היה פואז בחזקת אסיר בכלא חרמון - שם הוא נכלא לפני שלוש שנים בעקבות עבירות של תקיפה באלימות, מעשים מגונים, איומים וכליאת שווא. הפרטים נכללים בבקשת המשטרה לעצור את פואז עד תום ההליך המשפטי נגדו ושאותם צרפה המשטרה לכתב האישום שהוגש היום.

עוד עולה מהשוואת הנתונים, כי פואז היה מעורב על פי החשד בביצוע מעשה אונס דומה בצעירה נוספת, שהתרחש ארבעה חודשים מאוחר יותר גם כן באזור שדרות. בשני המקרים זיהו המתלוננות את הרכב בו נסעו עם האיש ומהחקירה עלה שמכונית זו אכן שייכת למשפחת הנאשם ושהוא עבד בתקופה בה בוצעו המעשים באזור הדרום. האיש הכחיש בחקירתו את המעשים המיוחסים לו, אך לא ידע להסביר את הראיות שהצטברו כלפיו.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully