וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: חשף עצמו מול ילדות בקריית מלאכי

רמי שני

4.5.2009 / 19:58

תושב קריית מלאכי בן 46, הודה בחקירתו כי נהג לפתות ילדות להתקרב למכוניתו ולחשוף את פלג גופו התחתון כדי להגיע לסיפוק מיני

שיתוף פעולה בין משטרת רחובות למשטרת קריית מלאכי, הביא היום (שני) להגשת כתב אישום נגד תושב קריית מלאכי החשוד כפדופיל. האיש, בן 46, מואשם בשישה מקרים בהם חשף בפני ילדות את פלג גופו התחתון כדי להגיע לסיפוק מיני. בחקירתו התברר כי הוא נהג לעצור עם רכבו ליד הילדות כשהוא עירום למחצה, והגיע לסיפוק מיני כתוצאה מתגובתן המבוהלת והמבולבלת. אגף התביעות במשטרת לכיש, שהגיש היום את כתב האישום נגדו, לא ייחס לו עבירות של פגיעה אלימה בילדות, אולם במשטרה רואים בחומרה רבה את התנהגותו, שגרמה לפגיעה נפשית בילדות קטינות.

האירוע הראשון, התרחש באחד המושבים הסמוכים לקריית מלאכי. הילדה בת ה-9 תיארה את מעשיו להוריה שהגישו תלונה במשטרה. בהמשך התקבלו עוד מספר תלונות, והאחרונה שבהן הגיעה כהודעה ממשטרת רחובות על פעילות דומה של גבר באזור מושב בנייה, הסמוך לאשדוד. צוות משטרה שיצא למקום, לכד את האיש זמן קצר אחרי שביצע את מעשיו. הוא הובא לחקירה במשטרת קריית מלאכי, בה הכחיש את המעשים המיוחסים לו, בהם מעשים מגונים בפומבי.

צוות חקירה, שהורכב מפקד רונן עמרם, ראש משרד החקירות בקריית מלאכי ומהחוקרים רס"ר נטע ארגמן ורס"ר גיל טל, ביצע שורה של פעולות חקירה, שהביאו לגיבוש מכלול ראיות נגדו. במהלך מעצרו הודה החשוד בעבירות שיוחסו לו, והוביל את החוקרים למקומות בהם ביצע את המעשים שם שיחזר את פעולותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully