וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצ'ל מונה למאמן חטאפה

לאחר שלושה הפסדים רצופים, החליטו במועדון לפטר את ויקטור מוניוז. שחקן העבר הידוע של ריאל מדריד יחליף אותו עד לסיום העונה

אולי זה ההפסד 2:1 לויאריאל במחזור האחרון ששבר את גב הגמל, אולי היכולת החלשה של הקבוצה במשחקים האחרונים, אבל בחטאפה החליטו היום (שני) כי המועדון זקוק לשינוי, והשינוי הזה יבוא בדמות חילופי מאמנים. מיצ'ל במקום ויקטור מוניוז.

מיצ'ל, 46, שחקן העבר של ריאל מדריד (מעל 400 הופעות במהלך שנות ה-80 וה-90) חתם בחטאפה לחמישה משחקים, עד תום העונה. מיצ'ל אימן בעבר את ראיו ואייקנו ואת קסטייה, קבוצת הבת של ריאל מדריד, ולאחר מכן עבר לתפקיד ניהולי במועדון, עד אשר עזב בדצמבר 2008 בשל חילוקי דיעות עם הנשיא הקודם, פלורנטינו פרז. במועדונו החדש ממתין למיצ'ל בנו אדריאן, אשר שיחק העונה שלושה משחקים בלבד במדי חטאפה.

בהודעה ששחררה הקבוצה הספרדית נמסר כי ויקטור מוניוז פוטר, והקבוצה תחפש מחליף שינסה להשאירה בליגה במחזורים הנותרים, אותו מצאה כאמור. לאחר ההפסד אמש, ניצבת חטאפה מקום אחד ונקודה בודדת מעל הקו האדום, עם חמישה משחקים עד תום העונה, כשביניהם מפגשים עם אוסאסונה, נומאנסיה וספורטינג חיחון, שלוש יריבות תחתית עיקשות.

מוניוז החליף בקיץ שעבר את מייקל לאודרופ כמאמן הקבוצה הקטנה ממדריד וכעת, אחרי שלושה הפסדים רצופים, הגיעה תקופתו בקבוצה לסיום. המנהל הספורטיבי של חטאפה, טוני מונוז, הסביר כי למועדון לא נותרו הרבה ברירות: "ההחלטות הללו מתקבלות לפי התוצאות. אנחנו קרובים לתהום, אבל יש לנו סיכוי טוב לשרוד".

עדכון ראשון: 15:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully