וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופקים: גבר ירה באחיו וניסה להתאבד

רמי שני

22.4.2009 / 21:05

השניים נפצעו באורח קשה ופונו על ידי מד"א לבית החולים. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך כספי בין השניים. המשטרה פתחה בחקירה

מערכת וואלה!

(צילום: אמיל טבוסוב, עריכה: איילת שולמן)

חשד לניסיון רצח והתאבדות באופקים. אדם ירה אמש (רביעי) באחיו, פצע אותו באורח קשה ולאחר מיכן ניסה להתאבד. המקרה אירע ברחוב קיבוץ גלויות בעיר.

מחקירה ראשונית עולה, כי הגבר ירה באחיו בשל סכסוך כספי בין השניים. צוותים של מגן דוד אדום הוזעקו למקום ופינו את שני האחים במצב קשה לבית החולים סורוקה בבאר שבע. שלושה אחים שהו בבית האם ברחוב קיבוץ גלויות. אחד האחים הינו מאבטח המחזיק אקדח ברישיון, ובשעה שהתקלח, פרץ ריב בין שני האחים האחרים, ואחד מהם נטל את האקדח וירה בשני.

"שמענו שתי יריות ואח"כ עוד חמש יריות" סיפר דני, שכן של המשפחה מזה עשרות שנים. הוריו סיפרו עוד שבזמן שהם ישבו בביתם וצפו בטלוויזיה הם שמעו שתי יריות ויצאו לבדוק מה קרה. אב המשפחה ביקש להזעיק את המשטרה וצוות של מד"א ואז נשמעו לדבריו עוד חמש יריות "נבהלנו מאוד כי חשבנו שקרה משהו שם, ולא ידענו מאיפה באות היריות", סיפרה האישה. "דחפתי את בעלי לתוך הבית, סגרתי את הדלת ולא נתתי לו לצאת, ביקשנו ממכר להזעיק את המשטרה ואת מד"א שהגיעו אחרי כמה דקות".

שכנים מספרים שבין האחים יש כל הזמן ויכוחים על רקע כספי ועל רקע נכסים שבבעלותם. "מאז שאב המשפחה מת אנחנו כל הזמן שומעים ויכוחים וידענו שיום אחד זה ייגמר לא טוב", סיפרו השכנים. "חבל שזה צריך להיגמר כך, אבל הכתובת הייתה על הקיר". האח השלישי, בעל האקדח, נעצר על ידי המשטרה. המשפחה, מהותיקות באופקים, אינה מוכרת במשרד הרווחה ומתגוררת בשכונת יוקרה בעיר.

מפקד תחנת משטרת אופקים רב פקד רון יהודה סיפר הערב לוואלה! חדשות כי "הסכסוכים שקיימים בין האחים מוכרים למשטרה, נקראנו מספר פעמים לטפל במצבי סכסוך בתוך המשפחה ואנחנו מכירים את ההיסטוריה של העימות ביניהם". יהודה הוסיף כי "אימם של האחים הייתה בחדר אחר ולא הייתה עדה למתרחש" וציין כי האח שברשותו האקדח נמצא כעת בחקירה ועדיין לא ברור מה הרקע להתפתחות הסכסוך הפעם. גורמי חקירה לא מוציאים מכלל אפשרות שמדובר בויכוח שהתפתח על רקע חלוקת כספי ירושה בתוך המשפחה.

בסוף השבוע נפצע גבר באורח אנוש ואישה באורח קל מיריות אקדח שנורו במהלך ריב בין בני זוג בדירה ברמלה. מחקירה ראשונית עולה כי השניים שהו בדירה עם שלושה חברים. בשלב מסוים האשה עזבה לחדרה יחד עם חברה לחיים בעקבות מריבה, אחד משלושת חבריהם נכנס לחדר ונורה.

  • עוד באותו נושא:
  • אופקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully